صدور اسناد مالکیت تحت تصرف آموزش و پرورش دماوند تسریع یابد

معاون فرماندار شهرستان دماوند نسبت به تسریع صدور اسناد مالکیت تحت تصرف آموزش و پرورش دماوند  تاکید داشت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حلیم زمهریر در دومین نشست شورای آموزش و پرورش دماوند اظهار داشت: معلمان در کنار کادر بهداشت و درمان بیشترین ایثار را در زمان کرونا داشتند که از آنها کمال تشکر را داریم.

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مشارکت بالا در انتخابات در درجه نخست اهمیت قرار دارد و به دلیل اهمیت موضوع در بعد داخلی و بین المللی، وظیفه ما استفاده از همه ظرفیت ها در راستای تبیین جایگاه انتخابات و اهمیت مشارکت مردم است.

معاون فرماندار شهرستان دماوند گفت: با توجه به اهمیت موضوع، از نیمه دوم سال گذشته برنامه ریزی هایی لازم برای مشارکت حداکثری از طریق ستاد انتخابات شهرستان صورت گرفته است. در همین راستا براساس برنامه ریزی صورت گرفته همایش رأی اولی ها، امروز ساعت ۱۶ در دماوند از بستر آموزش الکترونیک برگزار خواهد شد؛ در حوزه بخش رودهن هم این همایش فردا برگزار خواهد شد.

حلیم زمهریر بیان کرد: در خصوص برگزاری امتحانات حضوری پایه های نهم و دوازدهم، باید پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی مدیریت کرونا به صورت دقیق مورد توجه قرار گیرد و علاوه بر این باید رئیس آموزش و پرورش به صورت مستمر بر حوزه های برگزاری آزمون نظارت داشته باشد.

وی گفت: اولیا و دانش آموزان در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های برگزاری آزمون حضوری دغدغه دارند، اما تدابیری ویژه ای در این خصوص اتخاذ شده و باید اطمینان بخشی در این راستا از طریق رسانه ها در شهرستان صورت گیرد.

معاون فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: در خصوص نوع مالکیت فضاهای آموزشی مربوط به آموزش و پرورش، در درجه اول باید نوع مالکیت ها به تفکیک دولتی، عمومی و خصوصی مشخص شده و سپس تصمیم گیری در این خصوص صورت گیرد که متأسفانه تاکنون گزارشی در این زمینه ارائه نشده است.

حلیم زمهریر گفت: همچینین در مورد صدور اسناد مالکیت تحت تصرف آموزش و پرورش، انتظار ما از ادارات ذی ربط، بویژه ثبت اسناد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مسکن و شهرسازی، جهادکشاورزی و سایر دستگاه‌های ذیربط تسریع و همکاری طبق قوانین و مقررات و تفاهم نامه‌های منعقده کشوری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا