صحت انتخابات حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه بدون هیچ‌گونه بازشماری تأیید شد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند گفت: صحت انتخابات حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه بدون هیچ‌گونه بازشماری تأیید شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین خانی در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: خوشبختانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه به خوبی برگزار شد. وی افزود: آرای مردم در داخل کشور بر اقتدار آن می‌افزاید و مشارکت مردم بر خلاف آنچه دشمن پیش‌بینی می‌کرد، خوب و معناداری بود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند گفت: مردم شهرستان دماوند از متوسط آمار کشور، بیشتر در انتخابات شرکت کردند و انتخابات بدون هیچ بازشماری به تایید رسید و این به معنای دقت در کار و آرامش در انتخابات بود.

خانی ادامه داد: با تحلیل‌های ارائه شده به شورای نگهبان انتخابات در نهایت دقت و سلامت برگزار و تأیید شد و نتیجه آن چیزی بود که مردم رقم زدند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، دکتر رامین در چهار سال آینده متصدی سنگر مجلس خواهد بود و امیدواریم چهار سال پربرکتی برای منطقه باشد و اعتبار نماینده منتخب در این نشست اعطا خواهد شد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند گفت: همچنین لازم است از زحمات سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس یازدهم تقدیر و تشکر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا