شورای سازش مخصوص کارگران ساختمانی در دماوند آینده بسیار نزدیک تشکیل می‌شود

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دماوند گفت: شورای سازش مخصوص کارگران ساختمانی در دماوند آینده بسیار نزدیک تشکیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود، صبح امروز جلسه هم‌اندیشی با حضور نماینده محترم ریاست دادگستری دماوند، رئیس انجمن کارگران ساختمانی دماوند، بسیج کارگری کارخانجات و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دماوند در محل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند برگزار گردید.

خدایاری رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دماوند با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به پیگیری های مکرر از ریاست محترم دادگستری شهرستان دماوند و دغدغه‌مندی این بزرگوار و پیگیری موضوع از دادگستری استان خوشبختانه با تشکیل این شورای سازش موافقت صورت پذیرفته است.

وی افزود: با توجه به موافقت صورت گرفته در صدد آن هستیم تا در آینده بسیار نزدیک پس از طی تشریفات اداری لازم شورای متشکل از نماینده دادگستری، نماینده اداره کار، نماینده بسیج کارگری، نماینده انجمن کارگران ساختمانی تشکیل خواهد شد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دماوند بیان کرد: انشالله مشکلات بین کارگران و کارفرمایان محترم حوزه صنعت ساختمان از این به بعد از طریق این شورا با سرعت بیشتری حل و فصل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا