شهر کیلان میزبان پیک پاکیاران محیط زیست

اجرای طرح پاکیار محیط زیست این بار در مدرسه فرهنگ شهر کیلان با حضور مدیرعامل پسماند شهرستان‌های دماوند و پردیس و مسئولین شهرداری کیلان رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این مراسم با اجرای برنامه شاد نسبت به آشنایی و آموزش دانش آموزان به مسائل زیست محیطی و تفکیک پسماند از مبدا اقدام شد و در پایان که حاصل از تفکیک و بازیافت کاغذهای باطله و روزنامه می‌باشد به دانش آموزان با هدف ترویج این فرهنگ مدادهای اهدا شد.

کرداری مدیر عامل سازمان پسماند شهرستان‌های دماوند و پردیس در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش و مدیران مدارس به لحاظ همکاری در این خصوص افزود: شهر کیلان از دیرباز شهر فرهنگ و ادب بوده و مطمئنا با همکاری مدیریت شهری، مدیران و معلمان مدارس شاهد اتفاقات خوبی در زمینه فرهنگ‌سازی تفکیک پسماند خواهیم بود.

وی افزود: ولی همچنین اشاره داشت مهمترین دغدغه ما بحث سلامت شهروندان خواهد بود و باید از نگاه مادی به این مقوله مهم چشم پوشی کرد.

مدیر عامل سازمان پسماند شهرستان‌های دماوند و پردیس بیان کرد: چرا که مسائل و موضوعات مربوط به این حوزه مستقیما به سلامت عموم شهروندان بر خواهد گشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا