شهر آبسرد دچار خسران و زیان شده است/ شهردار جدید در موضوع حریم شهر آبسرد ورود پیدا کند/ شهرداری آبسرد در تصمیم‌گیری‌ها از سوی دادستانی تحت فشار است

رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اينکه شهر آبسرد دچار خسران و زیان شده است  گفت: شهردار جدید در موضوع حریم شهر آبسرد ورود پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، خسرو همایونفر در مراسم تودیع و معارفه شهردار آبسرد اظهار داشت: اولین اولویت کاری و مطالبه از شهردار جدید این است که درون سازمان اصلاح شود، تشکیلات شهرداری در آبسرد متاسفانه از هر حیثی دچار مشکلات و معضلات بسیار پیچیده‌ای است.

وی افزود: کمتر کسی از مراجعه کنندگان با رضایت از شهرداری خارج می‌شوند البته تلاش‌های پرسنل خدوم شهرداری زیرسوال نیست چرا که آنها نیز از طرفی تحت فشار قرار گرفته‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد گفت: این فشار از سوی دادستانی شهرستان است که با دستگیری چند نفر از اعضای سابق شورای شهر باعث شد دیگر پرسنل نتوانند راحت تصمیم گیری کنند چرا که دیگر هیچ انعطافی در موضوعات قانونی از خود نشان نمی‌دهند و راهکارهای مناسبی برای ارباب رجوعها ارائه نمی‌دهند.

همایونفر ادامه داد: شهردار جدید در موضوع حریم شهر با تمام توان ورود پیدا کند، همه اعضای شورای شهر نیز در کنار شهردار خواهند بود تا وضعیت اداری داخل شهرداری ساماندهی شود.

وی تصریح کرد: ساخت و سازها در آبسرد باید به شدت پیگیری شود همچنین یک جایگاه سوخت در سطح شهر راه اندازی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد عنوان کرد: شهر آبسرد دچار خسران و زیان شده و باید در درصدد جبران آن باشیم که این مهم با انتخاب خوب شهردار حاصل می‌شود.

طاهرخانی گفت: شهردار جدید آبسرد دارای تحصیلات لیسانس حقوق و فوق لیسانس مدیریت شهری است، همچنین از ابتدای خدمت در نظام در مجموعه شهری کار و تلاش کرده و در تمامی بخش‌ها و واحدها فعال بوده است، وی 8 سال عهده دار شهرداری نسیم شهر با جمعیتی بیش از 250 هزار نفر بوده است که این مهم نشان از تجربه بالای وی دارد.

وی بیان داشت: خوش اخلاقی و خوش مشربی از دیگر خصایص شهردار جدید است که در کار و مواجهه با مردم این مهم را رعایت می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا