شهرستان دماوند نیاز به استقرار مکانی برای استراحت زائران امام رضا(ع) دارد/ برای ایجاد میدان میوه و تره‌بار در شهر آبسرد باید تصمیمی گرفته شود

امام جمعه شهر آبسرد با بیان اينکه شهرستان دماوند نیاز به استقرار مکانی برای استراحت زائران امام رضا(ع) دارد، گفت: برای ایجاد میدان میوه و تره‌بار در شهر آبسرد باید تصمیمی گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید احمد میرشریفی در پنجمین نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: شهرستان دماوند نیاز به استقرار مکانی برای استراحت زائران امام رضا(ع) دارد چرا که درمسیری قرار داریم که خط و مسیرمان مسیر این امام می‌باشد و سالانه میلیون‌ها نفر به این شهر مقدس سفر می‌کنند لذا اگر پارک بحران یا استراحتگاهی در این شهر برنامه‌ریزی شود اثراث مثبتی در پی خواهد داشت.

وی افزود: برای ایجاد میدان میوه و تره‌بار باید تصمیمی گرفته شود چراکه درآمد پایداری برای شهرداری تامین خواهد کرد، البته مدیریت میدان تره‌بار معمولا با شهرداری است بنابراین باید تلاش کنیم زمین به شهرداری واگذار شود تا بتواند آنرا بهتر مدیریت کند.

امام جمعه شهر آبسرد گفت: توجه و تشویق کشاورزان برای استمرار کار کشاورزی بسیار مهم است و توجه نماینده شهرستان به این امر قابل تحسین است.

وی ضمن اشاره به کلنگ زنی زمین تنیس شهر آبسرد عنوان کرد: اینکه در هفته تربیت بدنی پروژه‌ای افتتاح شود بسیار خوب است اما اگر قرار است جایی کلنگ زنی شود نیاز است با شهرداری هماهنگ شده و اقدمات و زیرساخت‌ها فراهم باشد تا مناسب یا مناسب نبودن آن مکان مدنظر باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا