فرماندار شهرستان دماوند:

شهرستان دماوند را برای فضای سیاسی سال آینده و برگزاری انتخابات ۹۸ آماده کنیم/ پروژه‌های نیمه تمام شهرستان دماوند در سال ۹۸، تعیین تکلیف شود/ هماهنگی دستگاه‌ها با فرمانداری دماوند در سال آینده از اهمیت خاصی برخوردار است

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه این شهرستان را برای فضای سیاسی سال آینده و برگزاری انتخابات ۹۸ آماده کنیم، گفت: پروژه‌های نیمه تمام شهرستان دماوند در سال ۹۸، تعیین تکلیف شود و هماهنگی دستگاه‌ها با فرمانداری در سال آینده از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در نشست امور هماهنگی شهری و روستایی شهرستان دماوند که به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر کیلان اظهار کرد: در سال آینده با انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری مواجه هستیم که می‌بایست آمادگی لازم را در این خصوص داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مسئولان می‌بایست در حوزه استحفاظی خود مراقبت‌های لازم را انجام دهند گفت: آن چیز که اهمیت دارد این است که فضای انتخابات نباید ما را از ارائه خدمات به مردم غافل کند و بایستی بیش از گذشته به امور مردم رسیدگی شود.

صفری با تأکید بر اینکه پروژه‌های نیمه تمام در سال آینده تعیین تکلیف می‌شود ادامه داد: بایستی شهرستان را برای فضای سیاسی سال آینده و برگزاری انتخابات ۹۸ آماده کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: هماهنگی دستگاه‌ها با یکدیگر و فرمانداری در سال آینده از اهمیت خاصی برخوردار است.

صفری ایجاد آرامستان در هر شهر را از جمله موضوعات مهم این شهرستان دانست و بیان داشت: آرامستان های در سطح شهرستان در حال تکمیل است و با توجه به وضعیت کنونی در صورتی که هیچ‌گونه اقدامی در این خصوص صورت نگیرد با کمبود آرامستان مواجه خواهیم شد.

وی بیان کرد: برخی تصمیمات که در سطح استان برای شهرستان اتخاذ می‌شود، در صورت وقوع مشکل تبعات آن برای شهرستان خواهد بود و به همین منظور لازم است که تمام امور با هماهنگی فرمانداری شهرستان انجام شود.

نشست امور هماهنگی شهری و روستایی شهرستان دماوند که به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر کیلان (1) نشست امور هماهنگی شهری و روستایی شهرستان دماوند که به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر کیلان (1)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا