سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند:

شهرستان دماوند از قهرمانان بسیار خوبی در رشته‌های ورزشی مختلف برخوردار است/ راه‌اندازی بانک اطلاعاتی قهرمانان و مربیان در شهرستان دماوند/ اهل شعار دادن نیستم و به جای پشت میز نشستن بیشتر در میدان هستم

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند از قهرمانان بسیار خوبی در رشته‌های ورزشی مختلف برخوردار است و راه‌اندازی بانک اطلاعاتی قهرمانان و مربیان در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، افشین هادی چگینی در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند اظهار داشت: عملکرد من در مدیریت اداره ورزش براساس خرد جمعی و تعامل است و تلاش می‌کنم در ایفای وظایفم با جدیت عمل کنم.

وی افزود: برای خدمت به حوزه ورزش شهرستان دماوند همه باید دست در دست هم کمک کنیم و در این خدمت‌رسانی به مردم در کنار هم باشیم نه روبروی هم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: تمام تلاشم این است که کارهای نیمه تمام را مخصوصا در حوزه عمرانی به ثمر برسانم چرا که دو سال شیوع کرونا اجازه نداد که در زمینه ورزش فعالیت داشته باشیم.

چگینی ادامه داد: در شهرستان دماوند قهرمانان بسیار خوبی در رشته‌های ورزشی مختلف داریم که باید ساماندهی شوند لذا نیاز است مسئول مربوطه یک بانک اطلاعاتی در خصوص قهرمانان، مربیان و عملکرد آنها راه‌اندازی کند.

وی تصریح کرد: من نگاه حذفی ندارم مگر اینکه مجبور به این کار شوم، امیدوارم طبق گام دوم انقلاب بتوانیم ده بندی که در حوزه ورزش قهرمانی و جوانان توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است، را اجرایی کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند بیان داشت: اهل شعار دادن نیستم و به جای پشت میز نشستن بیشتر در میدان هستم چراکه در ورزش باید مدیر مربوطه بالای کار باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا