رئیس هیات ورزش کاراته شهرستان دماوند:

شهرستان دماوند از زیرساخت‌های مناسب ورزشی برخوردار نیست/ سرانه ورزش دماوند در بحث بودجه، تعمیرات و بازسازی همیشه صفر بوده است

رئیس هیات ورزش کاراته شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند از زیرساخت‌های مناسب ورزشی برخوردار نیست و سرانه ورزش در بحث بودجه، تعمیرات و بازسازی همیشه صفر بوده است.

مهدی موحد در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در شهرستان دماوند زیرساخت‌های مناسب ورزشی وجود ندارد، سالن‌هایی قبل از انقلاب در شهرستان ساخته شده و در زمانی میزبان مسابقات بودیم اما امروز در همان سالن‌ها ورزش می‌کنیم.

وی افزود: در حالی که شهرستان‌های دیگر سالن‌های چندهزار نفره دارند، ما هنوز درگیر سالن‌های قبل از انقلاب هستیم که همه نیز در معرض نابودی قرار دارند و هیچکدام بودجه تجهیز ندارند.

رئیس هیات کاراته شهرستان دماوند گفت: در سالیان اخیر همیشه شنیده شده که سرانه ورزش دماوند در بحث بودجه، تعمیرات و بازسازی همیشه صفر بوده است.

موحد ادامه داد: هر کسی که در سالن‌های ورزشی دماوند قدم گذاشته فقط آنها را مستهلک‌تر کرده و به نفر بعدی تحویل داده است.

وی تصریح کرد: امسال قیمت پایه سالن 6 میلیون بوده اما شخصی با 24 میلیون مزایده سالن را برنده شده است که فشار این موضوع بر روی مربی قرار می‌گیرد.

رئیس هیات کاراته شهرستان دماوند بیان داشت: اگر قرار است همه به این شکل سالن‌ها را برنده شوند بسیاری از افراد می‌توانستند در دماوند با این مبالغ شرکت کرده و برنده شوند حداقل بومی‌های دماوند می‌توانستند سالن را بگیرند.

موحد گفت: افزایش قیمت هزینه ورزش به دلیل مزایده اجحاف است و این اقدام صحیح نیست.

وی بیان داشت: در زمینه ورزش بانوان نیز هیچ اماکن ورزشی نداریم همچنین در شهر تهران فاقد یک خانه رزمی هستیم.

رئیس هیات کاراته شهرستان دماوند با بیان اینکه بیمه شدگان هیات کاراته قبل از کرونا 500 نفر بود، افزود: بعد از فوتبال دومین هیات از لحاظ سرانه بیمه در دماوند بودیم اما یک سالن رزمی مناسب در این شهرستان نداریم و همیشه در زمین‌های فوتبال یا سالن چند منظوره تمرین می‌کنیم و توقع بهترین نتیجه ها را داریم.

موحد بیان کرد: با همه این مشکلات ورزشکاران و قهرمانان بین المللی، کشوری و استانی داریم و همیشه تلاش کرده‌ایم و ورزش را پیش برده‌ایم.

وی تصریح کرد: امروز ورزش دماوند فردمحور شده است و اگر کسی نتواند به سبب مشکلات مالی کاری کند آن بخش تعطیل می‌شود لذا ضرورت دارد نسبت به مزایده‌های دماوند بازنگری صورت گیرد.

رئیس هیات کاراته شهرستان دماوند بیان داشت: علیرغم تلاش‌هایی که در اداره ورزش می‌شود اما یک ریال از 75 درصد مبلغ بابت افزایش قیمت‌ها که گفته می‌شود به دماوند برمی‌گردد، ندیده‌ام که بازگردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا