شناسایی و اخطار پلمپ به ۱۸۷ واحد صنفی بدون پروانه کسب در شهرستان دماوند طی اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ برای ۸۲ واحد متخلف پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی دماوند ارجاع داده شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند از شناسایی و اخطار پلمپ به ۱۸۷ واحد صنفی بدون پروانه کسب در این شهرستان دماوند طی اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: برای ۸۲ واحد متخلف پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند ارجاع داده شد.

حمید اسماعیلی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود با اشاره به عملکرد اردیبهشت‌ماه واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان دماوند اظهار کرد: در پی بازدید و بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان دماوند از یکم اردیبهشت‌ماه تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳، تعداد ۶۲۰ بازرسی که ۶۱ مورد طبق شکایات واصله مردمی بوده و مابقی نیز با توجه به ضرورت‌‌ها و وظیفه ذاتی این واحد انجام گرفت.

وی افزود: در این مدت با همکاری اتحادیه‌های صنفی شهرستان تعداد ۱۸۷ واحد بدون پروانه کسب شناسایی و اخطار پلمپ داده شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند گفت: در این بازدیدها برای ۸۲ واحد متخلف پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

اسماعیلی تصریح کرد: در ضمن ۲۸ مورد گشت مشترک نیز با سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی از جمله فرمانداری، اتحادیه‌ها، صمت و بهداشت انجام گرفته است.

وی گفت: لازم به ذکر است اغلب تخلفات شامل عدم درج قیمت، گرانفروشی، کم‌فروشی و عدم ارائه فاکتور خرید بوده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند عنوان کرد: در ضمن واحد بازرسی اصناف از تمامی کسبه محترم و زحمتکش و قانونمند کمال تشکر و قدردانی را دارا می‌باشد و از عموم شهروندان عزیز نیز با توجه به تمامی مشکلات در خصوص هر گونه قصور در انجام وظیفه عذر خواهی نموده و امیدواریم با همکاری شما عزیزان و تلاش مضاعف این واحد، رضایت حداکثری حاصل شود.

اسماعیلی گفت: لذا از همشهریان گرامی خواستاریم در صورت مواجهه با هر گونه تخلف با شماره تلفن ۰۹۳۹۱۳۲۹۲۹۲ و ۱۲۴ تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا