شهردار کیلان:

شناسایی و احصاء مشکلات شهر کیلان/ برنامه‌های کاری شهرداری کیلان با همفکری اعضای شورا و همکاران شهرداری تدوین خواهد شد

شهردار کیلان از شناسایی و احصاء مشکلات شهر کیلان خبر داد و گفت: برنامه‌های کاری شهرداری کیلان با همفکری اعضای شورا و همکاران شهرداری تدوین خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، جعفر پرچ در مراسم معارفه شهردار کیلان اظهار داشت: بدوا از اعتماد اعضای شورای شهر کیلان، استاندار تهران، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان نسبت به حقیر در واگذاری مسئولیت شهرداری قدردانی می‌کنم.

وی افزود: برنامه‌های کاری مدنظر به صورت جدول برنامه‌ریزی شده در افق‌های زمانی با همکاری شورا و مجموعه شهرداری به‌زودی تدوین و اعلام خواهد شد.

شهردار کیلان گفت: امیدوارم با اعتماد و حفظ همدلی و همراهی و مشارکت، شاهد ایجاد زیرساخت‌های شهری با اجرای طرح و پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی در سطح شهر کیلان باشیم.

پرچ تصریح کرد: از دیرباز نسبت به کیلان شناخت و خدمت بزرگان و معتمدین شهر ارادت داشته و یکی از موضوعاتی که باعث دلگرمی‌ام برای تقبل مسئولیت شهرداری کیلان شد، وفاق و همدلی بین اعضای شورای کیلان است.

وی گفت: امیدواریم همچنان باحفظ وتداوم وفاق و همدلی و با شناسایی و احصاء مشکلات و نارسایی و همچنین ظرفیت‌های موجود در سطح شهر و تدوین اولویت‌بندی با لحاظ نمودن توان و ظرفیت شهر و شهرداری و بکارگیری از حمایت مسئولین شهرستانی و استانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن فعالیت‌های خود را آغاز کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا