فرمانده انتظامی شهرستان دماوند:

شناسايي و دستگيري اعضاي ۹ نفره باند شرکت‌هاي هرمي در مسکن مهر مهرآباد رودهن/ فعاليت اعضاي باند در زمينه بازاريابي شبكه‌اي غيرمجاز بود

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از شناسايي و دستگيري اعضاي ۹ نفره باند شرکت‌هاي هرمي در مسکن مهر مهرآباد رودهن خبر داد و گفت: فعاليت اعضاي باند در زمينه بازاريابي شبكه‌اي غيرمجاز بود.

سرهنگ حسین فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: مأموران انتظامی پلیس آگاهی در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر رفت و آمدهای مشکوک افراد ناشناس به یکی از واحدهای مسکونی در مسکن مهر مهرآباد، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از اقدامات پلیسی محل دقیق فعالیت شرکت هرمی سریعاً با تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی وارد مخفیگاه شده و تعداد 9 نفر اعضای این باند را دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی شهرستان انتقال دادند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از محل، موفق به کشف پک‌های آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه‌های آموزشی در خصوص فعالیت اعضای باندهای شرکت‌های هرمی در زمینه بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز شدند.

وی در پایان بیان داشت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی جرم خود را قبول داشته و در ادامه اذعان داشتند برای عضوگیری و اعتمادسازی عضوها، کار خود را قانونی جلوه می‌دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا