شروع عملیات بهسازی و آسفالت بلوار محله کردر شهر کیلان طی چند روز آینده

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان گفت: به زودی مشکل آسفالت بلوار محله کردر واقع در شهر کیلان شهرستان دماوند برطرف خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران، بلوار محله کردر به طول یک و نیم کیلومتر، در ابتدای شهر کیلان ازخروجی شهر آبسرد میباشد و چند سالی به علت نداشتن زیر سازی و آسفالت مناسب مشکلات فراوانی را برای اهالی و خودروهای عبوری به همراه داشته است.

شروع عملیات بهسازی و آسفالت بلوار محله کردر شهر کیلان در چند روز آینده

پیمان آقا جان احمدی رئیس شورای شهر کیلان گفت: این بلوار در ادوار گذشته بدون اینکه بررسی تخصصی انجام بشود ، وجود تاسیسات زیرین جاده را در نظر نگرفته و اقدام به خاکبرداری نمودند که این امر موجب شد تا پروژه مدتها به همان حال رها شود.

وی افزود: با آغاز دوره ششم شوراها به این مشکل ورود کردیم و با انجام مطالعات خاک شناسی و بستر سازی اقدام به قلوه ریزی و بتن ریزی شد و بستر جاده را برای انجام آسفالت مهیا کردیم و به زودی روکش آسفالت را هم به اتمام خواهیم رساند.

آقا جان احمدی گفت: با توجه به وقفه افتادن در پروژه و افزایش قیمتها به احتمال قوی با پیمانکار قبل ادامه کار مقدور نباشد و نیاز به پیمانکار جدید بشود اما امیدواریم ظرف دو هفته آینده عملیات آسفالت ریزی این محور انجام شود.

وی افزود: با توجه به اینکه این محور یکی از محورهای اصلی شهرستان و در مسیر آبسرد به ایوانکی قرار دارد نیاز است تا مسئولان در این پروژه به کمک ما بیایند تا بتوانیم فاز دوم و اتمام بلوار را هم در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا