رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند:

شرایط رفت و آمد پرسنل کارخانجات در دماوند با توجه به اعمال محدودیت اعلام شد/ ممنوعیت فعالیت واحدهای صنفی در مسیرهای اصلی جاده هراز و فیروزکوه از ۱۲ الی ۱۶ فروردین‌ماه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند ضمن تشریح شرایط رفت و آمد پرسنل کارخانجات در شهرستان دماوند با توجه به اعمال محدودیت، گفت: فعالیت واحدهای صنفی در مسیرهای اصلی جاده هراز و فیروزکوه از ۱۲ الی ۱۶ فروردین‌ماه ممنوع است.

آرش آقاجان احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: به استناد مصوبات شورای تامین شهرستان دماوند هرگونه فعالیت واحدهای صنفی در کلیه رسته‌های صنفی از ۱۲ لغایت ۱۶ فروردین‌ماه در مسیرهای اصلی جاده هراز و فیروزکوه داخل و خارج شهرها اکیدا ممنوع می‌باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: با توجه به تماس‌های مکرر و تناقض برداشت‌های متصدیان واحدهای صنفی کلیه صنوف هم صرفا در محدوده بلوارهای اصلی مواصلاتی تعطیل هستند.

آقاجان احمدی گفت: به‌عنوان مثال در منطقه گیلاوند فقط بلوار آیت‌الله خامنه‌ای و در شهرهای رودهن و آبعلی کل بلوار اصلی صنوف باید تعطیل باشند.

وی تصریح کرد: به جزء مسیرهای اصلی، خیابان‌ها‌ی فرعی و محلات شهر، شهرک‌ها و … مشمول این تعطیلی نمی‌باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: صنوف مجاز به فعالیت مانند نانوایی، سوپر مارکت، پروتئینی و میوه فروشی به فعالیت عادی خود و خدمات‌رسانی به شهروندان ادامه دهند.

آقاجان احمدی  تاکید داشت: اگر واحدی صنفی حتی به‌صورت لحظه‌ای درب واحد را باز نماید، بلافاصله حداقل به مدت یک ماه پلمپ می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین تامین مایحتاج عمومی شهروندان به هیچ عنوان تحت تاثیر و کوچکترین کسری قرار نخواهد گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند عنوان کرد: کلیه کارکنان کارخانجات مجاز به فعالیت که در داخل شهرستان دماوند سکونت ندارند و ناچار به تردد می‌باشند، تمهیداتی برای آنها اندیشیده شده است.

آقاجان احمدی ادامه داد: این شرکت‌ها می‌بایست به‌صورت جمعی پرسنل خود را جهت دریافت نامه تاییدیه تردد جهت مکان شغلی به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند را همراه لیست بیمه پرسنل معرفی نمایند.

وی تصریح کرد: همچنین طبق دستور دادستانی هرگونه فعالیت معادن همچنان ممنوع است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا