در نشست شورای معاونین شهرداری دماوند مطرح شد؛

سیاست‌گذاری و هماهنگی‌ جهت پیشبرد امور شهری دماوند در سال ۱۴۰۳/ رضایی‌مهر: باید خدمات شایسته و بهتری به شهروندان دماوند در سال جاری ارائه شود

نشست شورای معاونین شهرداری دماوند ظهر امروز به ریاست مهدی رضایی‌مهر شهردار به منظور سیاست‌گذاری و هماهنگی‌های لازم جهت پیشبرد امور شهری در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مهدی رضایی‌مهر، شهردار دماوند در ابتدای این نشست، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، از اقدام موشکی و پهبادی سپاه پاسداران در پاسخ به جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی قدردانی کرد.

وی در ادامه، بر ضرورت تعامل و وحدت‌رویه بیشتر در انجام امور کارها در سال جاری تأکید کرد و گفت: نشست شورای معاونین شهرداری به منظور هماهنگی بیشتر بین واحدها به طور مستمر برگزار خواهد شد.

شهردار دماوند با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مطالبات شهروندان تصریح کرد: شهرداری به عنوان پیشانی دولت شناخته می‌شود و هر چه خدمات شایسته و بهتری به شهروندان ارائه گردد، مطمئناً رضایت از نظام و حکومت بیشتر خواهد شد.

رضایی‌مهر با اشاره به آغاز پروژه‌های عمرانی در سطح شهر دماوند بیان کرد: امسال علاوه بر پروژه‌های مختلفی که در سطح شهر تعریف شده و در حال اجراست، دو پروژه شاخص احداث زیرگذر و آرامستان نیز در سال جاری در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته، توانستیم بدهی‌های سنوات گذشته پیمانکاران را در پایان سال گذشته پرداخت کنیم تا پروژه‌های تعریف شده در سال جاری با شدت و سرعت بیشتری اجرا شود.

شهردار دماوند در ادامه، بر بهسازی معابر اصلی مسکن مهر، تعیین تکلیف املاک شهرداری، ساماندهی اصناف و نیروی انسانی، تلاش برای ارتقای درجه شهرداری، برنامه‌ریزی جهت ایجاد نشاط اجتماعی، پیگیری تأسیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و … در سال جاری تأکید کرد.

لازم به ذکر است؛ معاونین شهرداری در این نشست، گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته ارائه و برنامه‌های پیشنهادی خود در سال ۱۴۰۳ را تشریح کردند که شهردار دماوند دستورات مقتضی را جهت اجرای هر چه بهتر فعالیت‌ها و برنامه‌های تدوین شده صادر نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا