سلامت اداری و پيشگيري از فساد در شهرستان دماوند برعهده مدیران است/ حتی یک فقره فساد اداری در سال جاری را نمی‌پذیریم/ در صورت مشاهده فساد اداری، مدیر باید از ریاست آن دستگاه دولتی خداحافظی کند

فرماندار شهرستان دماوند  با بیان اينکه سلامت اداری و پيشگيري از فساد برعهده مدیران است، گفت: حتی یک فقره فساد اداری در سال جاری را نمی‌پذیریم و در صورت مشاهده فساد اداری، مدیر باید از ریاست آن دستگاه دولتی خداحافظی کند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: در 3 ماهه آخر سال برخی از مطالبات دیرینه مردم شهرستان که سال‌ها بر زمین مانده بود با حمایت نماینده شهرستان و مسئولان محقق شد و خوشبختانه ردیف بودجه برای کمربندی جنوبی دماوند گرفتیم.

وی افزود: درمانگاه شبانه روزی در کیلان نیز از دیگر موضوعاتی بود که با پیگیری‌های جدی تا پایان سال به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: این درمانگاه شبانه روزی باتلاشهای شبانه روزی افتتاح شد لذا کارها شدنی هستند و فقط نیازمند همت و عزم جدی مسئولان هستند.

طاهرخانی ادامه داد: همه دستگاه‌های دولتی برنامه‌های خود در تحقق شعار سال را تا حداکثر دو هفته آینده به فرمانداری اعلام کنند.

وی تصریح کرد: سلامت اداری که بسیار مورد تاکید است از وظایف همه مدیران ادارات می‌باشد و حتی یک فقره فساد اداری در سطح شهرستان دماوند در سال جاری را نمی‌پذیریم، مسئولیت مستقیم این کار بر عهده مدیران است و حراست‌ها باید فعال شوند و پیشگیری با جدیت انجام شود.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: اگر در یک اداره یکی از کارکنان در بحث فساد اداری مشکل پیدا کند، مدیر باید همراه کارکنان اداره را ترک کند و از آن اداره خداحافظی کند.

طاهرخانی گفت: استفاده از پتانسیل و ظرفیت علمی دانشگاه از اولویت‌های ما است که در این رابطه نشست هایی با دانشگاه آزاد دماوند داشته‌ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا