رئیس شورای اسلامی شهر کیلان:

سطح رضایت مردم در شهر کیلان ارتقاء یافته است/ تأسیس دانشگاه به عنوان آرزوی دیرینه در کیلان عملی شد

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان از راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در شهر کیلان خبر داد و گفت به زودی این دانشگاه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری کیلان، پیمان آقاجان احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان در دیدار با اهالی خونگرم محله مرکزی شهر با اشاره به دیدارهای مستمر با شهروندان و بازدید از محلات اظهار کرد: با توجه به اعتماد مردم، وظیفه داریم که همواره در کنار مردم شریف و گرانقدر شهرمان باشیم.

وی افزود: مدیریت شهری کیلان در دوره ششم، از ابتدا خود را شورایی ولایی اعلام کرد و طرح چنین عنوانی، نحوه خدمتگزاری به مردم عزیز را متفاوت می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان گفت: امروز در شرایطی قرار گرفته‌ایم که سطح رضایت مردم در شهر کیلان ارتقا یافته است؛ این رضایت‌مندی به واسطه خوبی و قدرشناسی مردم و همچنین انجام اقداماتی است که در سنوات گذشته شاهد آن نبوده‌ایم.

آقاجان احمدی تصریح کرد: جاده کمربندی شهر کیلان در سه دهه گذشته مورد بهسازی قرار نگرفته بود، اما امروز شاهد اجرای روکش آسفالت و بهسازی این محور هستیم؛ مدارس شهر سال‌ها به حال خود رها شده بودند که امروز شاهد نوسازی یکی از مدارس هستیم و به محض اتمام مدرسه مجاور آن هم نوسازی خواهد شد.

وی بیان کرد: روز اولی که بخث لزوم مرمت خانه بهداشت کوهان را مطرح کردیم، کمتر کسی باور کرد، اما امروز نه تنها خانه بهداشت کوهان سطحی فراتر از مرمت را تجربه کرده و در حال نوسازیست، بلکه بازسازی خانه بهداشت ساران نیز در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان با اشاره به راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در شهر کیلان افزود: تأسیس دانشگاه به عنوان یکی از آرزوهای دیرینه در این شهر بود که امروز با همت مسئولان عملی شده و به زودی دانشگاه فرهنگیان در کهن شهر کیلان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

آقاجان‌احمدی گفت: با عنایت خداوند متعال، منویات و سفارشات مقام معظم رهبری در خصوص خدمات‌رسانی مطلوب تر به مردم، همچنین تلاش دولت مردمی و خدمت‌گزار در سطح ملی، استان و شهرستان شرایط متفاوتی رقم خورده و تأثیر آنها در شهر هم مشهود است ما امیدواریم با دعای خیر مردم شریف بر سرعت توسعه شهر افزوده شود.

وی در ادامه به سئوالات برخی از حاضران در این دیدار پاسخ داد و از همراهی و دغدغه‌مندی شهروندان در راستای توسعه و رشد همه جانبه شهر کیلان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا