سرپرست شهرداری کیلان سوء مدیریت و ناکارآمدی خود را با انتشار جوابیه‌ای توجیه کرد

سرپرست شهرداری کیلان سوء مدیریت و ناکارآمدی خود را با انتشار جوابیه‌ای توجیه کرد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، در پی بازدید سرزده فرماندار شهرستان دماوند از ستاد برف‌روبی شهر کیلان ‌و عدم حضور سرپرست شهرداری و سهل انگاری دیگر مسئولین شهری و عدم کارآمدی سرپرست شهرداری با معرفی وی به هیات رسیدگی تخلفات اداری کارکنان استانداری تهران این مقام مسئول، سوء مدیریت و ناکارآمدی خود را با انتشار جوابیه‌ای توجیه کرد.

محسن اسماعیلی مشکین، سرپرست شهرداری کیلان طبق روزهای گذشته از ساعت 6:30 صبح تا ساعت 7 بعد از ظهر در شهر کیلان حضور داشته و به دلیل عوارض بیماری شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی، شهر کیلان را به طرف منزل ترک کرده و به جهت جلوگیری از حوادث برف و باران به مسئول خدمات شهر و مدیر مدیریت بحران شهرداری کیلان آقای خراسانی تدابیر و دستورات لازم داده شد.

مدیر خدمات شهر با هشت نفر نیرو و 6 دستگاه ماشین از نوع بیل مکانیکی، لودر، بنز تک، بابکت، خاور و نیسان که از کردر تا محله ساران و محلات و کوچه های شهر کیلان که شامل دره یورده شاه، دره سامان، گزستان، خیابان شهید احمدی، پاباغ، خیابان تربیت بدنی، شهرک امری کاظمی، چالارک، سرآسیاب، کوی قائم، محله اتحاد، خیابان شهید عظیمی، زیارت بالا و زیارت پایین و بخشی از جاده لومان در اولین دقایق بارش برف از ساعت هشت تا 12 شب اقدام به برف روبی و نمک پاشی کرده است.

بر این اساس، بعد از یک ربع استراحت و صرف غذا مجدداً عملیات برف روبی آغاز شد و عوامل شهرداری تا پنج صبح جاده‌ها و تا 12 ظهر کوچه‌ها را نمک پاشی کردند.

در ضمن جاده کمربندی از محله ساران تا محله کردر که جزو وظایف اداره راه می‌باشد، بر حسب وظایف انسان دوستی و وظیفه شناسی، جاده برای عبور و مرور خودروها توسط عوامل شهرداری کیلان بازگشایی و نمک پاشی شد.

متاسفانه و متاسفانه در سنوات گذشته هیچ امکاناتی دال بر اینکه ماشین آلاتی در اختیار شهرداری و ستاد مدیریت بحران قرار گرفته باشد، نیست و مسئولان فرادستی هیچ گونه تعهدی نسبت به خواسته‌های به حق این شهرداری جهت رفاه حال شهروندان ننموده‌اند.

با توجه به نبود امکانات کافی و بارش شدید برف در شب گذشته، این شهرداری در حد امکانات خود به مسئولیت خود انجام وظیفه نموده است.

لازم به ذکر است که به گفته مسئول واحد خدمات شهر شهرداری کیلان، مسئول مدیریت بحران شهرستان دماوند آقای نورمحمدی از ساعت ۲ تا ۲:۴۵ دقیقه بامداد امروز در شهر کیلان حضور داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا