فرماندار شهرستان دماوند:

برنامه ویژه‌ای جهت تقویت ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در دست اقدام داریم/ وجود بیش از ۴۰ شهرک مسکونی در شهرستان دماوند/ عدم تأمین امکانات و زیرساخت‌های لازم با رشد نقاط سکونت‌گاهی در شهرستان دماوند

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه برنامه ویژه‌ای جهت تقویت ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در دست اقدام می‌باشد، گفت: در حال حاضر امکانات و زیرساخت‌های لازم با رشد نقاط سکونت‌گاهی در شهرستان دماوند تأمین نشده است.

به گزرش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری با اشاره به بارش اخیر برف سنگین در شهرستان اظهار داشت: از زمان اعلام سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر بارش برف و بوران در شهرستان دماوند تمام تمهیدات لازم برای اقدامات به موقع در خصوص مدیریت بحران انجام و اقدامات پیشگیرانه با اعلام آماده‌باش کامل ستادهای بحران و نیروهای مربوطه به صورت پذیرفت.

وی افزود: شهرستان دماوند جزو بزرگترین شهرستان‌های استان تهران است و به علت وسعت و گستردگی حوزه فعالیت و وسعت خدمات‌رسانی شهری و روستایی طبیعتاً در هنگام بروز هرگونه بحران از جمله بارش برف سنگین ارائه خدمات مطلوب در لحظه برای همه نقاط شهرستان ممکن نبوده و ما با اولویت‌بندی ارائه خدمات و با توجه به امکانات موجود تمام سعی و تلاشمان بر این بوده که همه نقاط مورد نظر را زیرپوشش قرار دهیم.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به به وسعت سرزمینی دماوند و گسترش نقاط سکونت‌گاهی و شهری در اقصی نقاط این شهرستان و پراکندگی روستاها و وجود شبکه راه‌های گسترده و همچنین وجود بیش از ۴۰ شهرک مسکونی و عدم تأمین امکانات و ابزار لازم متناسب با رشد و عدم پیش‌بینی و تکمیل زیرساخت‌های لازم تصریح کرد: با تلاش بی‌وقفه همه نیروهای خدوم ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های ذیربط از جمله بخشداری‌ها و شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، راهداری، اداره برق، پلیس راهور، پلیس راه، نیروی انتظامی، هلال احمر، سپاه و بسیج در مناسب‌ترین زمان ممکن نسبت به ارائه خدمات لازم اقدام شد.

صفری ادامه داد: مسئولان شهرستان دماوند از جمله امام جمعه و نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس با حضور به موقع در محل و همراهی نیروهای خدماتی از نزدیک در جریان اقدامات مسؤولان ذیربط بودند که جا دارد از همه آنها قدردانی شود.

وی اظهار داشت: با وجود تمام تلاش و اقدامات به عمل آمده در مواردی ممکن است، خدمات شایسته‌ای ارائه نگردیده باشد که برای آسیب‌شناسی موضوع از همه دستگاه‌های ذیربط درخواست شده است که نقطه نظرات خود را به منظور اصلاح امور مربوطه به ستاد مدیریت بحران شهرستان اعلام کنند تا موارد مورد بررسی کارشناسی دقیق قرار گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: برای تقویت ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند نیز برنامه ویژه‌ای در دست تهیه داریم که به‌زودی پس از ارزیابی کارشناسی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

صفری ضمن تقدیر از همه شهروندان شهرستان دماوند و میهمانان عبوری به خاطر صبر و تحملشان از آنها خواست که پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را برای بهبود عملکرد به ستاد مدیریت بحران این شهرستان ارائه کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با همراهی مردم و تلاش مسئولان و همچنین رفع مشکلات در آینده خدمات شایسته و بهتری به مردم شریف دماوند ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا