سایت پروازی روستای چنار شرق با دستور دادستان شهرستان دماوند تعطیل شده است

سایت پروازی روستای چنار شرق با دستور دادستان شهرستان دماوند تعطیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، پیرو درج گلایه‌ای از طرف ورزشکاران شهرستان دماوند  مبنی بر تعطیلی سایت پرواز چنار شرق طی جوابیه‌ای از سوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان به اطلاع کلیه علاقه مندان و ورزشکاران رشته ورزش‌های پروازی می‌رساند: سایت چنار شرق از سالهای گذشته به صورت خودجوش و با همکاری و همیاری اهالی و دهیار محترم روستای چنار شرق فعالیت می‌نمود و ورزشکاران نیز با اهالی به‌خصوص کشاورزان همکاری نموده و در هنگام فرود از بوجود آمدن خسارت به محصولات کشاورزی جلوگیری می‌نمودند.

در سال‌های اخیر از 1396 تاکنون این اداره برای دریافت قطعه زمینی جهت فرود ورزشکاران اقدام نمود تا بتواند براساس زمین مذکور مجوز فعالیت برای این رشته ورزشی را دریافت نماید.

ولی با توجه به مکاتبات انجام شده و پیگیری از طریق دفتر نماینده محترم مجلس، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و فرمانداری شهرستان دماوند نتیجه ای حاصل نشد و در سال جدید و برابر دستور دادستان دماوند بخاطر نداشتن مجوز فعالیت تعطیل گردید.

لازم به ذکراست پیگیری این موضوع چندین بار از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان صورت پذیرفته و این اداره هیچ کوتاهی در این زمینه نداشته و سایت مذکر برابر دستور قضایی تعطیل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا