با تاکید و پیگیری فرماندار شهرستان دماوند؛

سامانه پایش تصویری شهر آبسرد تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید

با تاکید و پیگیری فرماندار شهرستان دماوند، سامانه پایش تصویری شهر آبسرد تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  روز یکشنبه رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند ازسامانه پایش تصویری شهر آبسرد بازدید کرد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اهمیت برخورداری شهرها از سامانه پایش تصویری گفت: با استقرار این سامانه در کلیه شهرهای شهرستان دماوند، ضریب امنیتی شهرستان افزایش پیدا کرده و آسایش بیشتر شهروندان را به همراه خواهد داشت.

طاهر خانی افزود: سامانه پایش تصویری به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌های شهری محسوب شده که برای کنترل هوشمند ترافیک، افزایش ضریب امنیت اجتماعی،ارتقای سطح امنیتی و کشف سرقت‌ها، بازدارندگی از تخلفات وهمچنین هوشمند سازی مدیریت شهری کاربرد دارد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت:سامانه پایش تصویری در شهر آبسرد شامل چهار فاز می باشد، که سه فاز نخست آن به صورت کامل اجرا شده است و انتظار ما از شهرداری آبسرد پیگیری و تکمیل فاز چهارم آن تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری است.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان ضمن قدردانی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد برای اجرای طرح پایش تصویری بیان کرد:امیدواریم با تکمیل و اجرای طرح سامانه پایش تصویری در شهرستان دماوند اقدامات موثری در جهت رضایتمندی شهروندان و ضریب امنیتی شهرهای شهرستان دماوند انجام شود.

گفتنی است سامانه پایش تصویری شهر آبسرد دارای ۲۶ دوربین پلاک خوان و ۹ دوربین شهری می باشد که با تکمیل فاز چهارم آن با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیون تومان، تعداد ۲۸ دوربین شامل سه دوربین شهری و ۲۵ دوربین پلاک خوان به مجموعه سیستم پایش تصویری این شهر اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا