سارق منزل با 7 فقره سرقت در دام پلیس دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سارق حرفه ای منزل و اعتراف به 7 فقره سرقت در بخش رودهن این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد حسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در پی وقوع افزایش سرقت منزل به شیوه مشخص در حوزه بخش رودهن ، موضوع به طور ویژه در دستور کار ریاست و ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت لذا از همان ابتدا تک رو بودن سارق سرقت منازل برای پلیس محرز شد.

این مقام مسئول انتظامی افزود: عوامل پلیس آگاهی با با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه و اقدامات فنی و پیچیده در سطح حوزه موفق به شناسایی و رد پای سارق شدند که نامبرده پس از تعقیب و مراقبت های طولانی نهایتاً در یک عملیات غافل گیرانه دستگیر و اموال سرقتی از جمله تلویزیون ال سی دی، مانیتور، لب تاپ،تابلو فرش، اشیاء قیمتی و… از محل اختفاء وی کشف شد.

سرهنگ محمدی افزود: پس از شناسائی اموال سرقت شده توسط مال باختگان و انجام بازجوئی های فنی و شگردهای خاص پلیسی به عمل آمده متهم به 7 فقره سرقت منزل در سطح بخش رودهن اعتراف کرد.

وی بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در خاتمه ضمن توصیه به شهروندان مبنی بر لزوم توجه به اصول حفاظت فیزیکی منازل، افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد تابلو را بلافاصله از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا