سارقان اماکن خصوصی در شهر آبسرد با 9 فقره سرقت به دام افتادند

سارقان اماکن خصوصی در شهر آبسرد با 9 فقره سرقت به دام افتادند.

سرهنگ حسین فاضلی، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در پی وقوع افزایش سرقت اماکن خصوصی به شیوه مشخص در حوزه شهر آبسرد، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل انتظامی کلانتری 13 آبسرد این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: عوامل کلانتری آبسرد با با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه و اشرافیت کامل در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسایی و دستگیری سارقان در یک عملیات غافلگیرانه حین تردد در سطح مناطق ویلائی شهر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: پس از احراز هویت متهمان مشخص گردید هر دو متهم از سارقان دارای سوابق متعدد می باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: پس از انجام بازجوئی های فنی و شگردهای خاص پلیسی به عمل آمده متهمان به 5 فقره سرقت اماکن خصوصی و 4 دستگاه موتور سیکلت در سطح شهر آبسرد و حومه اعتراف کردند.

فاضلی بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در خاتمه با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست افزود: از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک و افراد تابلو را بلافاصله از طریق شماره رایگان 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا