مدیر اداره آب و فاضلاب شهر دماوند:

ساختمان‌های آپارتمانی در مناطق دماوند و گیلاوند جهت جلوگیری از اُفت فشار آب باید به پمپ و تانکر مجهز باشند/ برای تامین ظرفیت آب منطقه دماوند ۳ حلقه چاه حفر شده است/ به‌علت اُفت سطح آب یک چاه عمیق در منطقه گیلاوند خشک شده است

مدیر اداره آب و فاضلاب شهر دماوند با بیان اينکه ساختمان‌های آپارتمانی در مناطق دماوند و گیلاوند جهت جلوگیری از اُفت فشار آب باید به پمپ و تانکر مجهز باشند، گفت: برای تامین ظرفیت آب منطقه دماوند ۳ حلقه چاه حفر شده و به‌علت اُفت سطح آب یک چاه عمیق در منطقه گیلاوند خشک شده است.

مسعود هادی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: با توجه دستورالعمل و شرایط بحرانی کمبود آب ساختمان‌های آپارتمانی و مجتمع‌هاي مسکوني بالای دو طبقه در شهر دماوند و منطقه گیلاوند جهت جلوگیری از افت فشار به پمپ و مخزن ذخیره یا تانکر نیاز دارند.

وی افزود: برای تامین ظرفیت آب شهر دماوند سه حلقه چاه حفر شده که در حال بهره‌برداری است و یک حلقه چاه دیگر در حال حفر می‌باشد.

مدیر اداره آب و فاضلاب شهر دماوند گفت: با توجه به اینکه سه حلقه چاه حفر شده یک چاه عمیق در منطقه گیلاوند خشک شده است؛ به همین علت چاه‌های دیگر کاهش دبی آب داریم و برای مابقی منابع اُفت سطح آب روبه‌رو بوده‌ایم.

هادی‌زاده بیان کرد: اداره آب و فاضلاب شهر دماوند تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات شایسته به شهروندان محترم بکار گرفته است.

وی گفت: هم‌اکنون با توجه به اینکه شاهد اصلاح و باسازی شبکه جهت جلوگیری هدر رفت آب هستیم و لوله‌های جدید وارد مدار می‌شود‌.

مدیر اداره آب و فاضلاب شهر دماوند بیان کرد: با توجه به قطعی‌های مکرر آب در سال‌های گذشته اداره آب و فاضلاب شهر دماوند به مشترکین به خصوص مشترکین ساختمان‌های واقع در ارتفاعات شمالی از جمله شهرک مهک و مسکن مهر تاکید داشته که نسبت به تهیه پمپ و مخزن ذخیره اقدام کنند.

هادی‌زاده عنوان کرد: با توجه به کمبود منابع آبی شهر دماوند و تامین آب شرب از منابع زیرزمینی، جهت تامین آب شرب با مشکلاتی مواجه هستیم و از شهروندان تقاضا می‌شود در مصرف آب نهایت صرفه‌جویی شود.

مدیر اداره آب و فاضلاب شهر دماوند تاکید داشت: از شهروندان درخواست داریم از آب شرب برای مصارف آبیاری فضای سبز و شستشوی فرش و خودرو استفاده نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا