دکتر عبداللهی‌فر رئیس دانشگاه آزاد دماوند:

زیرساخت‌ها و امکانات پیشرفته و مجهز لازم برای ادامه تحصیل دانشجویان بومی فراهم است

در آستانه روز معلم و در جهت تعامل سازنده دانشگاه و آموزش و پرورش، جلسه‌ای با حضور دکتر هادی عبداللهی‌فر رییس دانشگاه آزاد دماوند به همراه دکتر علیرضا مشکین معاونت علمی و دکتر لفوتی عضو هیات علمی گروه فیزیک این دانشگاه در سالن قدسیه آموزش و پرورش دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این جلسه، دکتر هادی عبداللهی‌فر رییس دانشگاه آزاد دماوند در سخنانی ضمن تشکر از برگزار کنندگان جلسه، تاریخچه کوتاهی از روند شکل گیری واحد دماوند ارائه داد.

رییس واحد دماوند ضمن بازگو نمودن مزیت‌های ادامه تحصیل برای دانش آموزان بومی، اظهار کرد: اکنون بستر توسعه علمی در جای جای شهرستان فراهم شده و تمامی دانش آموزان شهرستان دماوند می‌توانند در کنار کانون گرم خانواده از امکان تحصیل در دانشگاه‌های معتبر شهرستان بویژه دانشگاه آزاد دماوند، بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: حضور 80 استاد مجرب و توانمند عضو هیات علمی و 200 استاد مدعو که برخی از آنها از اساتید هیات علمی و گاها استاد تمام دانشگاه‌های مطرح کشور نظیر دانشگاه تهران، امیرکبیر، شریف و غیره هستند، بهره‌گیری از نیروی تخصصی 100 کارمند که 90 درصد آنها بومی شهرستان دماوند هستند، وجود بوفه و بوستان مناسب، مجموعه ورزشی مجهز، امکان استفاده از کتابخانه با حدود 48 هزار جلد کتاب، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های پیشرفته واحد برای دانشجویان تنها بخشی از زیر ساخت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در دماوند است که آمادگی این واحد دانشگاهی برای ادامه تحصیل دانش آموزان با کیفیت مطلوب را میسر و آسان کرده تا این عزیزان در کنار خانواده وبدون نگرانی نسبت به وجود مخاطرات مختلف سفر به سایر شهرها و تحمیل هزینه‌‌‌‌های بالای تردد و اسکان، ادامه تحصیل دهند.

دکتر علیرضا مشکین معاون علمی (آموزشی، پژوهشی و مهارتی) دانشگاه نیز ضمن معرفی رشته‌ها و امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشگاه اظهار داشت: دربهای دانشگاه به روی بازدید‌کنندگان  باز است و دانش آموزان به همراه والدین خود و همچنین با هماهنگی مدیریت دبیرستان می‌توانند از واحد دماوند بازدید نمایند.

در ادامه این مراسم خانم لفوتی از اساتید با سابقه رشته فیزیک به معرفی برخی رشته‌های دانشگاه پرداخت و از دانشجویان برای ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی دعوت کرد.

وی همچنین دوران دانشجویی را از بهترین دوران‌های زندگی هر فرد دانست و اظهار امیدواری کرد تمامی دانش آموزان در این مسیر گام بردارند.

وجود دانشجویان نخبه ملی از واحد دماوند، حضور اساتید مطرح کشور در اکثر رشته‌های دانشگاه خصوصا در رشته‌های معماری و حقوق، امکان ادامه تحصیل با آزمون در رشته پرستاری تا مقاطع کارشناسی ارشد، امکان ادامه تحصیل در اکثر رشته‌های واحد دماوند تا مقاطع ارشد و دکتری و رشد چشمگیر فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد دماوند از دیگر موارد مطرح شده توسط مسئولان حاضر در این مراسم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا