زیرساخت‌های ورزشی بخش رودهن به دلیل عدم رسیدگی لازم مستهلک شده‌اند/ لزوم بازسازی و راه اندازی مجدد استخر رودهن

فرماندار شهرستان دماوند گفت: زیرساخت‌های ورزشی بخش رودهن به دلیل عدم رسیدگی لازم مستهلک شده‌اند.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، صبح روز دوشنبه نشست بررسی مسائل و مشکلات ورزشی بخش رودهن با حضور رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، ذوالفقاری بخشدار رودهن، هاشمی رئیس شورای شهرستان روسای ادارات ورزش دماوند و رودهن، مسئولین هیأت های ورزشی شهر رودهن و معاونین اداره کل در سالن جلسات بخشداری رودهن برگزار شد.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حوزه ورزش گفت: متاسفانه در سالهای گذشته با بی توجهی به اماکن ورزشی در شهر رودهن باعث مستهلک شدن آنها شده است که نیازمند رسیدگی است و ضروری است جهت بهره مندی جوانان از امکانات مناسب ورزشی و شکوفایی استعدادها پروژه‌های نیمه تمام ورزشی شهر رودهن تکمیل و ساماندهی شود.

رضا طاهرخانی گفت:زمین چمن فوتبال شهر رودهن نیز متاسفانه به دلیل عدم رسیدگی در گذشته کیفیت خود را از دست داده است و مناسب انجام ورزش فوتبال نیست و استخر غدیر این شهر هم نیازمند تعمیر و تجهیز مجدد است که باید در این خصوص تصمیم گیری شود.

وی افزود: سالن ورزشی چند منظوره شهر آبعلی نیز در گذشته مورد بازدید قرار گرفته است که از وضعیت مناسبی برخودار نیست و از این بابت شرمنده مردم هستیم برای ایجاد وضعیت مطلوب باید تلاش ‌کنیم.

طاهرخانی در پایان افزود: با نگاه ویژه مدیرکل محترم ورزش و جوانان تصمیمات خوبی در بهبود وضعیت اماکن ورزشی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا