زنگ انقلاب در مدارس شهر آبسرد نواخته شد

زنگ انقلاب در مدارس سطح شهر آبسرد نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور، زنگ انقلاب در مدارس آبسرد با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی، نماینده آموزش و پرورش شهرستان دماوند، فرمانده حوزه بسیج امام حسن مجتبی(ع) رئیس کلانتری و فرمانده حوزه بسیج حضرت زینب(س) خواهران، انجمن اولیا و مربیان، معلمان دلسوز و دانش آموزان نواخته شد.

جانعلی‌زاده شهردار آبسرد در حاشیه این آئین اظهار کرد: امروز یازدهم بهمن‌ماه مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه راهنمایی سمیه آبسرد  همزمان با سراسر کشور نواخته شد.

وی با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت این قشر در مرحله تثبیت انقلاب و حضور در جبهه‌های جنگ با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کرده و نقش‌آفرینی کردند.

وی ادامه داد: امروز نوجوانان و جوانان به عنوان آینده‌سازان کشور وظیفه خطیری بر عهده دارند و برای حرکت به سمت شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی، چشم امید جامعه به نوجوانان و جوانان ایران اسلامی است.

شهردار آبسرد در پایان به اهمیت و نقش انتخابات در پیش‌ رو گفت: این انتخابات اقتدار ایران اسلامی است هر دانش آموز به نماد یک رای در خانواده می‌توانند نقش مهم و محوری داشته باشند

لازم به ذکر است به جهت بارش برف و سرما و برودت هوا این مراسم در سالن اجتماعات مدرسه سمیه برگزار گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا