همزمان با روز ملی آب؛

زنگ آب در گردهمایی بزرگ حامیان آب شرکت آبفای شرق استان تهران به صدا درآمد

همزمان با روز ملی آب، زنگ آب در گردهمایی بزرگ حامیان آب با حضور 500 دانش آموز حامی آب از مدارس شهرهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران توسط مدیر عامل این شرکت به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، این گردهمایی در روز یکشنبه سیزدهم اسفند ماه همزمان با روز ملی آب با حضور 500 دانش آموز حامی آب، مدیر عامل و مدیران ستادی و بهره برداری آبفای شرق، نماینده دفتر امام جمعه شهر رودهن، معاون شهردار رودهن، نمایندگان ادارات آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و معاونان مدارس در سالن آمفی تاتر دانشگاه آزاد اسلامی شهر رودهن برگزار شد.

دکتر رحمت اله محمدی مدیر عامل آبفای شرق در این مراسم در سخنانی ضمن قدر دانی از همکاری ادارات آموزش و پرورش با شرکت آبفا اظهار داشت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی، گرم شدن زمین و تغییر اقلیم، فرهنگ سازی مصرف بهینه آب مهم ترین راهکار مقابله با کمبود آب است.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح حامیان آب سال هاست در مدارس شهر های تحت پوشش این شرکت در حال اجراست، افزود: در این طرح در هر مدرسه تعداد 10 دانش آموز حامی آب با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در راستای ترویج مصرف بهینه آب انتخاب می‌شوند.

گفتنی است این مراسم نمایشی موزیکال و شاد که راه‌های صحیح مصرف آب را به زبان طنز به دانش آموزان ارائه داد با اهداء هدایایی به دانش آموزان برگزیده در مسابقه انشانویسی، آب بهتر است یا ثروت، ریاست ادارات آموزش و پرورش و مدیران و معاونان مدارس پایان یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا