زمین چمن مصنوعی در دبیرستان شهید شیخ فضل الله نوری آبسرد در حال احداث است/ تقدیر از حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد

زمین چمن مصنوعی در دبیرستان شهید شیخ فضل الله نوری آبسرد در حال احداث است.

بهنام گل‌محمدی کارشناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: به‌منظور احداث زمین چمن مصنوعی تسطیح و زیرسازی حیاط دبیرستان شهید شیخ فضل الله نوری آبسرد به همت شهرداری آبسرد انجام گرفت‌.

وی افزود: احداث زمین چمن مصنوعی در راستای اجرای راهکار ۶-۶ سند تحول بنیادین با موضوع ایجاد شبکه‌ای از محیط یاد‌گیری و راهکار ۳-۱۴ سند تحول با موضوع طراحی مناسب فضای ورزشی در مدارس انجام می شود.

کارشناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: این زمین چمن مصنوعی در مساحتی حدود ۵۴۴ متر مربع با تخصیص بخشی از اعتبار از وزارت آموزش و پرورش و مشارکت‌های اداره آموزش و پرورش دماوند ساخته خواهد شد.

گل‌محمدی عنوان کرد: شهرداری‌ها در برابر شهروندان مسئولیت اجتماعی و فرهنگی دارند لذا همه باید تلاش کنیم با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی بویژه مجموعه مدیریت شهری و اهتمام مجموعه آموزش و پرورش، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه تعلیم و تربیت باشیم.

کارشناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دماوند در پایان از مساعدت و همکاری شهردار محترم و پرسنل شهرداری و همچنین رئیس و اعضای محترم شورای شهر آبسرد و خیرین به جهت مساعدت در خاکبرداری، تسطیح و زیرسازی حیاط دبیرستان شهید شیخ فضل الله نوری شهر آبسرد به‌منظور احداث زمین چمن مصنوعی از طرف مدیریت آموزش پرورش شهرستان دماوند نهایت تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا