فرماندار شهرستان دماوند:

زمان کاری برخی از نانوایی‌های پر مراجعه 2 ساعت افزایش خواهد یافت/ نصب تابلوی ساعات کار، وزن چانه و نرخ نان در دید عموم توسط نانوایی ها الزامی است

فرماندار شهرستان دماوند  با بیان اينکه کار برخی از نانوایی‌های پر مراجعه 2 ساعت افزایش خواهد یافت، گفت: نصب تابلوی ساعات کار، وزن چانه و نرخ نان در دید عموم توسط نانوایی ها الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، جلسه ساماندهی گندم، ارد و نان این شهرستان به ریاست رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان ماوند و با حضور سلیمانی، بخشدار مرکزی، میرزایی جانشین فرماندهی نیروی مقاومت سپاه پاسداران شهرستان دماوند و جمعی از مسئولین در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

فرماندار شهرستان دماوند ضمن تاکید بر اینکه هیچگونه افزایش قیمت نان در شهرستان دماوند نخواهیم داشت گفت: نان در سفره هر ایرانی قوت غالب است از این رو افزایش کیفیت نان از اهمیت بالایی برخودار است.

رضاطاهر خانی ضمن تاکید بر تشدید نظارت ها و بازرسی ها از نانوایی های شهرستان دماوند افزود: در شهرستان دماوند هیچگونه مشکلی در تامین آرد نانوایی ها وجود ندارد و ساماندهی، تامین و توزیع آرد و نظارت بر کیفیت و پخت نان باید از اولویت های مهم این کارگروه، در جهت رضایتمندی شهروندان باشد و به هیچ عنوان نباید اجازه داده شود تخلفاتی مانند کم فروشی، گرانفروشی عرضه آرد یارانه ای خارج از شبکه در شهرستان دماوند صورت پذیرد و با متخلفان در این زمینه به طور جدی برخورد شود و هیچ نوسانی در توزیع نان قابل پذیرش نخواهد بود.

وی گفت: ساعات کار برخی از نانوایی ها که مراجعین بیشتری دارند تا 2 ساعت کاری افزایش خواهد یافت تا شهروندان در ساعات بیشتری بتوانند نان مورد نیاز خود را تامین کنند و نصب تابلوی ساعات کار نانوایی،وزن چانه و نرخ نان در دید عموم در نانوایی ها الزامی است.

در پایان این جلسه پس از طرح موضوعات و مسایل مطروحه در زمینه آرد و نان به بررسی و تبادل نظر در این مورد پرداخته شد و راهکارهای کاربردی ارایه و تصمیمات لازم در زمینه مرتفع نمودن مشکلات این حوزه اتخاذ شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا