شکست سنگین صهیونیست در جنگ غزه

mohammad alaediniامام جمعه دماوند گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ 50 روزه در نوار غزه شکست سنگینی را تجربه کرد.

به گزارش تارود، حجت‌ الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در خطبه‌ های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دماوند در مسجد جامع این شهر و در جمع مردم و مسئولان شهرستان دماوند ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت با اشاره به پیروزی چند روز گذشته مردم غزه گفت: در این زمینه توانستیم در بحث پشتیبانی از مظلومان و کودکان بی‌ گناه، میدانی دیگر را تجربه کنیم.

وی افزود: در جنگ 50 روزه غزه بسیاری از دولت‌ ها که از رژیم منفور صهیونیستی دفاع می‌کردند، شکست خوردند و برخی از سران‌ آن‌ها روسیاه شدند و اینک ثمره 12 هزار شهید و مجروح فلسطینی نشان داد که مقاومت بر متجاوزگری پیروز شده است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: بعد از پیروزی فراموش نمی‌کنیم که در میانه جنگ 50 روزه اخیر، آمریکا 250 میلیون دلار در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داد تا گنبد آهنین خود را تقویت کند و همچنین اجازه استفاده از سلاح‌ های ذخیره جدید را در اختیار آن‌ها گذاشت.

علاء الدینی با بیان اینکه اگر بخواهیم نگاهی به این پیروزی داشته باشیم باید اهداف کلان و میدانی دشمن را از این تجاوز به بازخوانی بنشینیم، تصریح کرد: اهداف کلان‌ آن‌ها بر هم زدن آرامش، مقاومت، تشدید اختلافات درونی جامعه عربی و همچنین همزمان با این موضوع، حرکت داعش برای فرصت‌ طلبی جهت اعمال مدیریت در منطقه است.

وی تصریح کرد: همچنین اهداف میدانی صهیونیست‌ ها از بین بردن توان مقاومت، ترور سران مقاومت و غلبه دادن گفتمان سازش بر گفتمان مقاومت بود و اکنون مشاهده می‌کنیم که آن‌ ها در تمام جبهه‌ ها شکست خورده‌ اند و در تمام ابعاد دچار روسیاهی شده‌‌اند.

امام جمعه دماوند افزود: صهیونیست‌ ها تنها توانستند کودکان را قتل عام کنند و پیروزی آن‌ها مقابل کودکانی بود که به خاک و خون کشیدند.

وی با بیان اینکه امروز سئوال جامعه بشری از این رژیم کودک‌ کش این است که آیا توانستند سلاح‌های در اختیار مقاومت را طی مدت هشت روزی که وعده داده بودند از بین ببرند، گفت: آن‌ها نتوانستند به اهداف کلان و میدانی خود دست پیدا کنند و شکست بزرگی را تجربه کردند.

علاء الدینی با بیان اینکه اکنون ماهیت لیبرال غربی صهیونیست‌ها مشخص شده است، گفت: اعتقاد صهیونیست‌ ها این است که کشتار بی‌ گناهان نه تنها عیبی ندارد بلکه باعث افتخار است.

وی اظهار کرد: آن‌ها این موضوع را در گذشته در سانحه ساقط کردن هواپیمای جمهوری اسلامی ایران در ایام هشت سال دفاع مقدس در خلیج فارس ثابت کردند؛ مسئول ساقط کردن این هواپیما نه تنها محکوم نشد بلکه مدال شجاعت نیز دریافت کرد.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه صهیونیست‌ ها اینک منفورترین‌ ها در جهان هستند، افزود: اسراییلی‌ ها در جنگ غزه، میلیاردها دلار خسارت دیدند همچنین تشدید مهاجرت معکوس، لرزه انداختن بر اندام صهیونیست‌ نشین‌ها و اثبات ناتوانی گنبد آهنین، بزرگ‌ ترین بلای امروز برای این رژیم کودک‌ کش بوده است.

وی تصریح کرد: مهم این است که رژیم صهیونیستی در این 50 روز نشان داد تاریخ مصرف ظرفیت تهدیدنمایی آن‌ها علیه مسائل هسته‌ای ایران گذشته و فرصت‌ها از آنان گرفته شده است و توان تاثیرگذاری در مذاکرات آینده را از دست داده‌ اند.

علاء الدینی اظهار کرد: جریان 50 روزه گذشته نوار غزه نشان داد که جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ارتقا پیدا کرده است و افتخار می‌کنیم که رهبری بر جمهوری اسلامی ایران حاکمیت می‌کند که تنها رهبر مدافع مقاومت بوده و با این پیروزی، اسلام بر همه منطق‌ ها پیروز شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا