رویکرد اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند به سمت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان پیش‌ می‌رود/ فاز دوم پروژه شرکت‌های دانش‌بنیان در دماوند انجام می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند گفت: رویکرد اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند به سمت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان پیش‌ می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  امیر حسین روان در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: رویکرد‌های دانش بنیانی و سلامت و معیشت و کشاورزی در اولویت این سازمان قرار دارند.

وی افزود: سازمان اوقاف از حیث برخورداری از پتانسیل‌های سرمایه‌ای وضعیت خوبی دارد اما این سرمایه‌ها در امور اقتصادی به درستی شکل نگرفته‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند بیان کرد: از سال 97 در معاونت بهره‌وری اقتصادی، استفاده از شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قرار گرفت و مکانی در ساختمان نوفل لوشاتو برای استارتاپ‌ها اختصاص داده شد که کارکردهای مختلفی دارند و با درجه بندی‌هایی خدمت رایگان به آنها داده شد.

روان گفت: با روش مذکور تا کنون 10 شرکت به مرحله‌ای رسیدند که توانستند تولیدات خود را در بازار ارائه کنند.

وی ادامه داد: پروژه‌ حمایت از شرکت‌های دانش بنیان که فاز اول آن در منطقه جاجرود انجام شده مقرر شد فاز دوم پروژه در شهرستان دماوند انجام شود؛ برای فاز دوم مکانی برای این کار در نظر گرفته شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند تصریح کرد: ساخت تجهیزات پزشکی برای دیالیز که اکنون از کشورهای خارجی وارد می‌شود و هزینه بر است، یکی از این بخش‌هاست و ساخت قطعه‌ای برای آنژیوگرافی قلب یکی دیگر از این بخش‌ها را تشکیل می‌دهد.

روان اضافه کرد: این دو مورد تاییدات پزشکی خود را دریافت کرده و نیازمند فضایی برای تولید در سطح کلان هستند اما با اتفاقاتی که برای ارز 4200 تومانی و تجهیزات پزشکی افتاده است به احتمال زیاد این قیمت افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا