رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند خبر داد؛

رونمایی از «کتاب آنی آموز آئین دادرسی مدنی » در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند/ این کتاب تالیف یکی از اساتید مجرب رشته حقوق دانشگاه پیام نور مرکز دماوند می‌باشد

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از رونمایی از «کتاب آنی آموز آئین دادرسی مدنی» در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

مهدی یداللهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند از رونمایی «کتاب آنی آموز آئین دادرسی» تألیف خانم «نسرین شمسی» از اساتید مجرب رشته حقوق دانشگاه پیام نور مرکز دماوند خبر داد و گفت: رونمائی از این اثر ارزنده در حاشیه سمینار تخصصی (نیمه پنهان رابطه) در ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری در سالن سمینار دانشگاه و با حضور دانشجویان، کارکنان و اساتید انجام خواهد شد.

وی در ادامه ذکر عنوان کلی هر ماده در ابتدای ماده، الگوی اعداد برای به خاطر سپاری بهتر شماره مواد، روزهای مرور و خواندن جهت تثبت آموخته‌ها طبق سیکل عدم فراموشی و ذکر مواد مرتبط به همراه هر ماده را از ویژه‌ای‌های «کتاب آنی آموز آئین دادرسی مدنی» برشمرد.

همچنین نسرین شمسی مؤلف کتاب «آنی آموز آئین دادرسی مدنی» در مقدمه تألیف خود آورده است:

«دنیای حقوق دنیای واژه‌های بی‌نهایت است. واژه‌هایی که می‌توانند سرنوشت یک پرونده را به همان بی‌نهایت گفته شده برسانند؛ از طناب دار گرفته تا تبرئه کامل.

امروزه دانش‌پژوهان حقوقی با آزمون‌های بسیاری روبرو هستند، آزمون‌های نص محوری که در کنار حواشی و توضیحات هر ماده نص ماده‌ی قانونی مهمترین وبرترین منبع آموزشی بوده و هست؛ لکن با توجه به آموزه‌های غلط برخی مدرسین حقوق همیشه نص قانونی مورد بی‌توجهی پژوهشگران حقوقی برای آزمون‌های مرتبط قرار گرفته است.

کتاب پیش رو حاصل 15 سال کار حقوقی و تدریس است و به شما کمک می‌کند تا ماده‌های قانونی را با تمام جزئیات به خاطر بسپارید تا آنجا که خود یک کتاب قانون شوید.»

نسرین شمسی استاد حقوق دانشگاه پیام نور مرکز دماوند همچنین در خصوص سمینار تخصصی (نیمه پنهان رابطه) گفت: در این سمینار سعی می‌شود تا رابطه هائی که ممکن است قبل از ازدواج میان زوجین برقرار شود، از منظر جامعه‌شناسی و حقوقی مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار گیرد تا در نتیجه بتوان به علل ناسازگاری زوجین در زندگی مشترک پی برد و در زمینه‌ی آگاهی بخشی و رفع اینگونه مشکلات در خانواده اطلاعات خوبی در اختیار دانشجویان قرار داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا