دادستان و رئیس دادگستری بخش رودهن:

رودهن، محلی برای عرض اندام اراذل و اوباش نیست/ با مزاحمین نوامیس و برهم زنندگان نظم جامعه به شدت برخورد می شود

دادستان و رئیس دادگستری بخش رودهن با اعلام اینکه بخش رودهن محلی برای عرض اندام اراذل و اوباش نیست گفت: مزاحمین نوامیس و برهم زنندگان نظم و انظباط جامعه به شدت محکوم و مجازات می شوند.

حسن بختیاری در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: به اطلاع مردم شریف و عزیز شهر رودهن می رساند پیرو اخبار منتشر شده پیرامون درگیری چهارشنبه شب در بلوار شهیدمطهری شهر رودهن، همکاران محترم مرجع انتظامی با اخذ دستور قضایی، فورا نسبت به دستگیری دو تن از عاملین درگیری اقدام و تحقیقات بلافاصله آغاز و قاضی محترم کشیک دادگاه نیز، با حضور در کلانتری رودهن، شخصا نسبت به صدور دستورات لازم و تفهیم اتهام به متهمان اقدام و متهمان نیز بازداشت شدند.

وی اظهار داشت: با ادامه تحقیقات سایر متهمان نیز شب گذشته شناسایی و دستگیر شده اند و تحقیقات پرونده به دور از هرگونه هیاهو و به نحو عادلانه و بدون اغماض ادامه دارد.

دادستان رودهن در پایان گفت: لازم به ذکر است دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی، قاطعانه و با رعایت عدالت و انصاف با هرگونه اخلال در نظم و بر هم زنندگان امنیت مردم برخورد نموده و از همه ظرفیت های موجود در جهت ایجاد نظم و امنیت در سطح شهر و‌ بخش رودهن و برقراری آرامش برای مردم عزیز و با فرهنگ بخش استفاده خواهند نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا