امام جمعه شهرستان دماوند:

رفع کمبود نیروی انسانی، راه‌اندازی و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی از نیازهای اصلی شهرستان دماوند است

امام جمعه دماوند گفت: رفع کمبود نیروی انسانی، راه‌اندازی و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی از نیازهای اصلی شهرستان دماوند است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دماوند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان به محاسبه غلط دشمن اشاره کردند که چگونه نقشه هایشان نقش بر آب می شود.

وی ادامه داد: بی توجه بودن دشمن به ایمان و تقوای مردم و خالی بودن محاسبات دشمن از توکل و ایمان به غیب مردم ما، سبب اشتباه بزرگ اوست؛ دشمن هنوز مردم ایران را نشناخته است. مردم ما دین دار و محب اهل بیت (ع) و دوستدار قرآن کریم هستند. آموزه های اسلامی و عمل به آن ما را در مقابل دشمن مقاوم کرده است.

خطیب جمعه دماوند با بیان اینکه معادلات و محاسبات دشمن صد در صد مادی است، گفت: همین باعث شکست برنامه های آنها برای ایران است.

حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: مردم و مسئولین نظام هرگاه از معنویت و ایمان و اخلاق اسلامی دور شوند، دشمن در آنها طمع و آنها را به لبه پرتگاه و سقوط نزدیک می کند.

وی به عاقبت علیرضا اکبری اشاره کرد و گفت: جاسوس بزرگ دشمن قدیمی ما انگلیس برای همگان درس عبرت است و باید مواظب وسوسه های شیطان باشیم.

امام جمعه دماوند خاطرنشان کرد: دشمن پس از شکست در پروژه آشوب های اخیر، به راه های دیگری مثل حذف کانال های دیپلماتیک ایران و حذف ما از نهادهای بین الملل و پرونده سازی برای ایران در امور امنیتی و حذف برجام و تضعیف قدرت نظامی ایران از طریق تروریستی خواندن سپاه پاسداران رو آورده است که با راهبری های رهبر معظم انقلاب و وحدت مردم ناکام خواهند ماند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی یادآور شد: در سالگرد حادثه آتش سوزی پلاسکو قرار داریم. یاد شهدای پلاسکو که از جان بر کفان آتش نشانی بودند را گرامی می داریم؛ شهرستان دماوند با توجه به گستردگی جغرافیایی نیاز به تامین ایستگاه جدید در منطقه گیلاوند و نیز تجهیز بیشتر ایستگاه های پنجگانه فعلی در رودهن و آبعلی و آبسرد و کیلان و دماوند است.

وی اضافه کرد: در مناطق روستایی پرجمعیت و شهرک های صنعتی هم باید تاسیس ایستگاه های آتش نشانی در دستور کار بخشداری و مسئولین قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا