رفع تصرف فوری ۸.۶ هکتار اراضی ملی شهرستان دماوند در پلاک‌های گندک و خورین از دست زمین‌خواران

رفع تصرف فوری ۸.۶ هکتار اراضی ملی شهرستان دماوند در پلاک‌های گندک و خورین از دست زمین‌خواران توسط یگان حفاظت اراضی استان تهران انجام گرفت.

سرهنگ علیرضا مزرعی جانشین یگان حفاظت اراضی استان تهران و فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: طی دو روز متوالی به همت همکاران یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی شرق استان تهران، عوامل شهرداری، گشت امور اراضی و انتظامی ۷۶ مورد رفع تصرف فوری در اراضی ملی انجام شد.

وی ادامه داد: ارزش برآورد اراضی رفع تصرف شده، حدود ۸۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تومان بوده است.

فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران ادامه داد: این میزان رفع تصرف در پلاک‌های گندک دماوند، خورین رودهن و شهرک طلاییه بومهن به مساحت ۸۷ هزار و ۲۵۰ مترمربع انجام شد که سودجویان در این اراضی ملی اقدام به دیوارکشی و احداث بنا کرده بودند.

سرهنگ مزرعی با اشاره به اهمیت و رسالت مهم یگان حفاظت شرق استان تهران در حوزه حفاظت از سرمایه‌های ملی گفت: در راستای منافع عامه و با هدف صیانت از اراضی ملی و دولتی، یگان حفاظت از اراضی شرق استان تهران با بهره‌گیری از اصل اساسی پیشگیری، حتی بعد از ساعات اداری و در ایام تعطیل نیز از اراضی ملی و دولتی بازدید، حفاظت و در صورت بروز هرگونه مورد تصرف با فوریت اقدام می‌گردد.

فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران تصريح کرد: از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ و یا تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا