رفع تصرف بیش از ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منابع طبیعی پلاک چناران رودهن از دست زمین‌خواران/ توقیف تراکتور آبرسانی به‌علت خدمات‌دهی به ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی دماوند

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند از رفع تصرف بیش از ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منابع طبیعی پلاک چناران رودهن از دست زمین‌خواران خبر داد.

بابک میرزاپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: با هدف حفظ انفال و عرصه‌های ملی ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان دماوند واقع در پلاک چناران بخش رودهن رفع تصرف شد.

وی افزود: این اراضی در راستای تبصره یک ذیل ماده ۵۵ و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند عنوان کرد: یک دستگاه تراکتور که با تانکر متصل به آن آب را جهت ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی انتقال می‌داد، توقیف گردید و به پاسگاه یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند انتقال داده شد.

میرزاپور گفت: در این اراضی ملی منابع طبیعی سودجویان متصرف اقدام به دیوارکشی کرده بودند.

وی تصریح کرد: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی ملی فوراً مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا