رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند:

رفتارهای نامناسب برخی از افراد نسبت به کادر درمان بیمارستان سوم شعبان دماوند/ برای امنیت در بخش اورژانس بیمارستان تدابیری اندیشیده شود

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند از رفتارهای نامناسب برخی از افراد نسبت به کادر درمان بیمارستان خبر داد  و گفت: برای امنیت در بخش اورژانس بیمارستان تدابیری اندیشیده شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مسعود مسلمی‌فرد در مراسم گرامیداشت روز پرستار بیمارستان سوم شعبان با بیان اینکه سلامت و امنیت از نعمت‌های الهی هستند، گفت: در طول شیوع کرونا با تمام تلاش با ویروس منحوس کرونا جنگیدیم، در این بیمارستان کادر درمان در شرایط سختی کار می‌کنند و تنها چیزی که می‌خواهیم کمی امنیت است تا کادر اورژانس احساس امنیت کنند.

وی افزود: شرایط کار در اورژانس بسیار سخت است این در حالی می‌باشد فاقد امنیت هستند و در بسیاری از موارد شاهد تعدی و رفتارهای نامناسب برخی از افراد نسبت به کادر درمان اورژانس هستیم اما برخوردهای درست و قانونی انجام نمی شود و این ناهنجاری‌ها تشدید می‌شوند.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند بیان کرد: نیاز است که این مساله پیگیری شود و شرایط موجود تغییر کند تا شاهد امنیت در اورژانس و بخش‌های بیمارستان باشیم.

مسلمی‌فرد ادامه داد: در تمام کشورهای توسعه یافته دنیا هر تخت و بیماری 6.5 پرستار دارد و در کشورهای مختلف جهان به طور میانگین این رقم 3.5 پرستار است اما در ایران این عدد تنها 0.9 می‌باشد یعنی هر پرستار ایرانی به اندازه 6.5 پرستار کشورهای توسعه یافته در کشور کار می‌کند.

وی تصریح کرد: درآمد پرستاران به مراتب کمتر از پرستاران دیگر کشورهاست اما همچنان با صداقت کار می‌کنند و تعداد مرگ و میرهای ایران با کشورهای توسعه یافته در کرونا برابری می‌کند. این مهم جز با ایثار  و از خودگذشتگی پرستاران برای بیماران حاصل نشده است.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند اضافه کرد: تلاش پرستاران بسیار سنگین است و در زمان بیماری یکی از آنها یک پرستار دیگر باید جایگزین می‌شد و کسی نبود که جایگزین شود.

مسلمی‌فرد گفت: حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مسئولان شهرستان در کنار تلاش کادر درمان را نیز شاهد بودیم و از می‌دیدیم که پرستاران نفس به نفس بیماران تلاش می‌کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا