رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند:

پلمپ 10 رستوران و اغذیه فروشی در دماوند به علت فعالیت غیرمجاز در ماه مبارک رمضان/ 40 مورد مجوز فعالیت اغذیه فروشی و رستوران در ایام ماه مبارک رمضان صادر شده است

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند از پلمپ 10 رستوران و اغذیه فروشی در سطح شهر و روستا به علت فعالیت غیرمجاز در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  رضا میرزاکریمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط این نهاد در ماه مبارک رمضان در خصوص کنترل و نظارت بر صنوف در سطح بازار اظهار داشت: در این ایام با توجه به مصوبه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مبنی بر عدم فعالیت رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها در سطح شهر و روستا نظارت دقیق توسط تیم‌های بازرسی این نهاد در دستور کار است.

وی افزود: فعالیت رستوران‌های خارج از محدوده شهری و روستایی نیز منوط به اخذ مجوز از اتاق اصناف و پلیس امنیت است و سرو قلیان در این ایام چه در داخل و چه در خارج از بافت شهری و روستایی از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و در صورت مشاهده نیز با متخلفین برخورد خواهد شد.

میرزاکریمی در خصوص فعالیت رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌های خارج از بافت در شهرها و روستاها خاطرنشان کرد: حدود 40 مورد مجوز فعالیت اغذیه فروشی و رستوران در این ایام صادر شده است که 30 مورد در محور هراز و 10 مورد در محور دماوند- فیروزکوه بوده است.

*تاکنون 10 رستوران و اغذیه فروشی که در داخل بافت شهری و روستایی فعالیت داشتند/ 100 تن برنج و شکر با نرخ مصوب دولتی با نظارت اتاق اصناف شهرستان دماوند توزیع شد

این مقام مسئول ادامه داد: تاکنون 10 رستوران و اغذیه فروشی که در داخل بافت شهری و روستایی فعالیت داشتند پلمپ و 15 مورد نیز اخطار پلمپ دریافت کردند.

میرزا کریمی همچنین با اشاره به اینکه طی 2 روز گذشته 100 تن برنج و شکر با نرخ مصوب دولتی با نظارت این نهاد در سطح شهرستان توزیع شد، گفت: در 10 نقطه از شهرستان به ویژه در فروشگاه‌های بزرگ، فروش فوق‌العاده را مد نظر قرار دادیم که مردم بتوانند برخی از مهم‌ترین اقلام مصرفی را با 20 درصد تخفیف تهیه کنند.

وی گفت: در خصوص توزیع مرغ و گوشت نیز هیچ مشکلی وجود نداشته و با نرخ مصوب و حتی کمتر از نرخ عرضه می‌شود.

*اخطار پلمپ به 3 رستوران در سطح شهر دماوند با پروانه فعالیت از اداره میراث فرهنگی و گردشگری

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند بیان کرد: یکی از مشکلات موجود در این حوزه فعالیت 3 رستوران در سطح شهر با پروانه فعالیت از اداره میراث فرهنگی و گردشگری بود که با دریافت اخطار پلمپ، مقرر شد فعالیت خود را متوقف کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا