فرماندار شهرستان دماوند:

رسالت و هدف تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برای دانش آموزان تبیین شود/اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در یوم الله ۱۳ آبان در دماوند

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه رسالت و هدف تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برای دانش آموزان تبیین شود، گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی در یوم الله ۱۳ آبان در دماوند اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روز دوشنبه جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان، سرهنگ نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند، و جمعی از مسئولین در دفتر امام جمعه شهرستان دماوند برگزار شد.

گفتنی است در این جلسه  تصمیمات لازم راجع به پیش بینی جامع تمهیدات و تأمین تدارکات اجرایی ضروری به منظور انجام منظم وشایسته مراسم سیزدهم آبان‌ماه اتخاذ و به مسئولان ابلاغ شد.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان دانش آموز انقلاب اسلامی گفت: سیزده آبان هر سال یادآور رشادتهای عزیزانی است که طول دوران انقلاب ونیز بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جانفشانی کردند و آگاهی بخشی و تبیین اهداف یوم الله ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از وظایف اصلی و مهم متولیان فرهنگی و مسئولین است.

وی در ادامه گفت: تبیین اهداف انقلاب اسلامی، تحلیل و بازشناسی اندیشه های ضد استکباری حضرت امام خمینی ( ره ) و منویات مقام معظم رهبری در این خصوص، به ویژه درمیان جوانان و دانش آموزان، باید محور برنامه های ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان باشد و در این راستا برنامه های متنوع فرهنگی و بصیرت افزایی، در هنگام برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان برای دانش آموزان در شهرستان دماوند پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم به عنوان افرادی که رسالت انقلاب را به دوش می‌کشیم این واقعه بزرگ و تاریخی را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم تا آینده‌سازان کشور نیز باافتخارات ایران اسلامی آشنا شوند.

وی در پایان ضمن تاکید بر رعایت وحدت در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: باید بار دیگر دشمن را با شکست بدرقه کنیم که حفظ وحدت و یکپارچگی و پیروی از ولایت فقیه مانند همیشه دشمنان را ناامید و مأیوس می‌‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا