رتبه نخست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در استان تهران/ برگزاری ۲۵۰ مسابقه ورزشی و بیش از ۱۰۰ اعزام به مسابقات استانی و کشوری در سال ۱۴۰۲

به مناسبت عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳، جمعی از مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان دماوند با طاهرخانی فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این دیدار، ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، گزارشی از اقدامات انجام شده اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در حوزه‌های مختلف طی سال گذشته ارائه شد.

فرماندار شهرستان دماوند نیز با قدردانی از تلاش‌های و زحمات رئیس و پرسنل این اداره در سال گذشته، بر ضرورت برنامه‌ریزی و تداوم تلاش جهادی و شبانه‌روزی جهت خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مردم و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف و همچنین تحقق شعار رهبر معظم انقلاب به‌عنوان جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ تاکید داشت.

چگینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: طی ارزیابی عملکرد سال 1402، با همکاری پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و بخش رودهن و همکاری بی‌دریغ روسای هیئت‌های ورزشی، توانستیم در رتبه نخست در حوزه قهرمانی، همگانی، بانوان و جوانانِ واحدهای نظارتی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران قرار بگیریم.

وی افزود: بالغ بر 250 مسابقه ورزشی در سطح شهرستان به مناسبت‌های مختلف، بیش از 100 اعزام به مسابقات استانی و کشوری و 20 مورد میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در سطح شهرستان برگزار گردید.

کلاسهای مربیگری، داوری، ارتقاء دان در رشته‌های رزمی، ارتقاء مربیگری در رشته آمادگی جسمانی، دوره‌های آموزشی ویژه جوانان نیز در طول سال گذشته انجام شد.

در ادامه فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته، برنامه‌ریزی جهت برگزاری مسابقات، همایش‌ها و دوره‌های آموزشی با موضوعات و طرح‌های جدید در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا