رای دادگاه اراضی پلاک ثبتی ۸۲.۲ اصطلک دماوند به نفع تعاونی فرهنگیان و شرکت تمیشان صادر شد

رای دادگاه پلاک ثبتی ۸۲.۲ اصطلک دماوند به نفع تعاونی فرهنگیان و شرکت تمیشان صادر شد.

پیروز، عضو هیات مدیره تعاونی فرهنگیان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با بیان اینکه رای دادگاه زمین‌های اصطلک صادر شده است، اظهار کرد: جهاد کشاورزی از آنجا که چند سالی این زمین‌ها را تصاحب کرده بودند، توسط هیات کارشناس 7 نفره محکوم شدند.

وی افزود: طبق رای دادگاه زمین‌ به شرکت تمیشان و تعاونی مسکن فرهنگیان تعلق دارد و مستندات آن وجود دارد.

 عضو هیات مدیره تعاونی فرهنگیان دماوند ادامه داد: پرونده نزدیک به 13 سال است که بازمی‌باشد زیرا سند زمین به علت شکایت شرکت تمیشان از جهاد کشاورزی توقیف دادگاه بوده است.

پیروز ادامه داد: رای این پرونده بعد از چندین مرحله کارشناسی توسط قاضی پرونده به نفع تمیشان و فرهنگیان صادر شد، قبل از انقلاب این زمین توسط آقایان رفیعی و خواهرانش به شرکت تمیشان فروخته شده بودند که در آن زمان به نام شاپور بود و بعد از انقلاب بنیاد علوی نامیده شد.

وی تصریح کرد: بعد از انقلاب جهاد آن را به مدت حدود دو سال اجاره کرده تا در آن کشت و زرع صورت گیرد که زمین را تصاحب کرده و به نام خود سند گرفتند، این سندها در زمانی باطل شد و در سال 86 مجددا شکایت صورت گرفت اما پرونده به جایی نرسید.

 عضو هیات مدیره تعاونی فرهنگیان دماوند بیان کرد: در حال حاضر رای دادگاه برای زمین‌های اصطلک نهایی شده و 20 روز مهلت برای اعتراض در نظر گرفته شده است، اما به گفته وکیل اعتراض آنها به جایی نمی‌رسد و کارشناسان هفت نفره همگی محکوم شده‌اند.

پیروز گفت: سند زمین اصطلک متعلق به شرکت تمیشان و تعاونی مسکن فرهنگیان دماوند است.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا