فرماندار شهرستان دماوند خبر داد؛

راه اندازی بنگاه‌های کوچک اقتصادی در روستاهای شهرستان دماوند/ ایجاد درآمد پایدار در روستاها، زمینه ساز  توسعه روستایی و ارائه خدمات بهتر به روستاییان است

فرماندار شهرستان دماوند از راه اندازی بنگاه‌های کوچک اقتصادی در روستاهای شهرستان دماوند خبر داد و گفت: ایجاد درآمد پایدار در روستاها، زمینه ساز  توسعه روستایی و ارائه خدمات بهتر به روستاییان است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عصر یکشنبه علیرضا رضاهاشمی، رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند به همراه حسین رحیمی، مشاور نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و دهیاران و جمعی‌از اعضای شورای اسلامی منطقه کوهپایه ابرشیوه با حضور در فرمانداری شهرستان، با رضا طاهرخانی، فرماندار دماوند دیدار و گفتگو کردند.

طاهرخانی، فرماندار دماوند با اشاره به اهمیت وضعیت جغرافیایی روستاهای محور دلیچای، خدمات‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به ویژه در ایام سرد سال را از ضروریات برشمرد و بر خدمات‌رسانی شایسته به روستاییان تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند  با توجه به لزوم تقویت تولیدات کشاورزی و باغی گفت: با توجه به پتانسیل شهرستان دماوند در حوزه کشاورزی و باغداری، باید تولید محصولات کشاورزی در این شهرستان در اولویت باشد.

طاهرخانی تصریح کرد: علاوه بر این، ایجاد درآمد پایدار در روستاها می‌تواند زمینه توسعه روستایی و ارائه خدمات بهتر به روستاییان را فراهم کند که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان با اشاره به اهمیت ایجاد فرصت شغلی و راه اندازی بنگاه‌های کوچک اقتصادی در روستاها گفت: یکی از عمده‌ترین راهکارها که نقش قابل توجهی در اشتغالزایی دارد و مانع مهاجرت جوانان روستا به کلان شهرها می‌شود، راه‌اندازی کارگاه های تولیدی با توجه به ظرفیت‌ها است؛ راهکاری که در صورت توجه و حمایت، انگیزه جوانان را برای ماندن در روستا و تلاش برای آبادانی زادگاه خود بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا