راه‌ اندازی دفتر سازمان نظام مهندسی در دماوند

hamid reza mashhadi abasiنماینده مردم شهرستان‌ های دماوند و فیروزکوه در مجلس بر تشکیل دفتر نظام مهندسی در شهرستان دماوند تأکید کرد.

به گزارش تارود، حمیدرضا مشهدی‌ عباسی با تأکید بر تشکیل دفتر نظام مهندسی در شهرستان دماوند اظهار کرد: با وجود پنج شهر و گستردگی شهرستان دماوند متاسفانه دفتر نظام مهندسی در این شهرستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این دفتر باید هر چه زودتر در دماوند راه‌ اندازی شود، افزود: با ایجاد این دفتر، کیفیت ساخت و سازها افزایش پیدا می‌کند و همچنین به لحاظ حق و حقوقی که مردم باید بپردازند، اجحافی صورت نمی‌گیرد.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس ادامه داد: این دفتر می‌ تواند مکانی برای رشد و شکوفایی استعداد‌ها و مهندسان دماوندی شود تا بتوانند در این سازمان عضو شوند و طوری نباشد که شهرداری‌ ها بر اساس سازمان خود که محدود است، آنها را گلچین کنند.

مشهدی‌ عباسی تصریح کرد: قطعا باید افرادی که در این زمینه توانمندی ‌دارند در این دفتر عضو شوند تا بتوانند کمک شایانی به ساخت و ساز در شهرستان دماوند انجام دهند.

وی اضافه کرد: ‌به همین جهت از سازمان نظام مهندسی کشور و استان تهران می‌خواهیم تا در این زمینه تلاش کنند که هر چه سریع‌ تر این دفتر در شهرستان دماوند ایجاد شود و شهرداری‌ ها و … در شهرستان دماوند بتوانند از مزایای آن برخوردار شوند.

نماینده مردم شهرستان‌ های دماوند و فیروزکوه در مجلس با بیان اینکه از مسئولان و شهرداران شهرستان دماوند می‌ خواهیم تا برای راه‌ اندازی این دفتر حمایت کنند، گفت: با ایجاد این دفتر در رفت و آمد اضافی مردم به شهرستان پردیس جلوگیری می‌شود.

مشهدی‌ عباسی بیان کرد: برای شهرستان بزرگی هم‌ چون دماوند شایسته نیست که دفتر یا اداره نظام مهندسی نداشته باشد و نظارتی بر ساخت و سازها و کیفیت‌‌ بخشی آن نباشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا