راهپيمايي روز جهاني قدس در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان در شهر آبعلي

مردم انقلابی، مبارز و شهید پرور شهر آبعلی  در راهپیمایی روز جهانی قدس با سردادن شعارهای مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل انزجار و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی و آمریكا جنایتكار اعلام كردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مردم آبعلی همگام با مسئولان راهپیمایی خود را از مسجد حضرت علی ابن ابیطالب این شهر آغاز كردند و تابلوار امام خمینی‌(ره)  این شهر ادامه دادند.

حجت الاسلام والمسلمین سید نورانی سخنران مراسم بیان داشت :ابتكار ماندگار امام راحل‌(ره) در انتخاب روز قدس ضمن نشان دادن مخالفت ملت‌ها و دنیای اسلام با موجودیت رژیم اشغالگر قدس، موجب نوعی همگرایی در جهان اسلام شد.

وی افزود: بعد از اعلام آخرین جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز قدس از سوی امام خمینی‌(ره) نخستین گام برای وحدت اسلامی كه همان وحدت كلمه است برداشته شد.

امام جماعت مسجد جامع شهر آبعلی در ادامه اذعان داشت: این حضور نشانگر آن است كه مساله فلسطین برای مسلمانان جهان یك مساله تاكتیكی نیست، بلكه از اعتقادات عمیق اسلامی سرچشمه می‌گیرد.

سید نورانی تصریح كرد: روز قدس روز اسلام است و ندای حركت و جهاد را در بین تمامی مردم مسلمان جهان به صدا در می‌آورد تا مسلمان به جایگاه رفیع خود دست یابند.

در پایان پس از قرائت قطعنامه،  تظاهر کنندگان با آتش زدن پرچم‌های کشورهای رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، خشم و انزجار خود را از عملکرد و رفتار‌های آنان در به خون  کشیدن مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران عزیز و گرامی کشورمان در سوریه اعلام داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا