راهپیمایی ۱۳ آبان فرصتی برای محکومیت جنایات اسرائیل است/ دشمن تلاش می‌کند مردم را از عرصه مقاومت دور کند

امام جمعه آبسرد در سخنان این هفته خود گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان فرصتی برای محکومیت جنایات اسرائیل است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام میرشریفی، امام جمعه آبسرد و حومه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبسرد اظهار کرد: 12 آبان ماه، روزی است که دولت بریتانیا در سال 1917 میلادی با اعلامیه بالفور مجوز ایجاد یک خانه ملی برای مردم یهود در فلسطین را صادر کرد.

وی افزود: از روزی که اعلامیه بالفور صادر شد، اشغال‌گری، کشتار فلسطینی‌ها و غصب اراضی آنان آغاز گردید و امروز اتفاقاتی که شاهد آن در غزه هستیم، حاصل همین اعلامیه ننگین است.

امام جمعه آبسرد و حومه گفت: اعلامیه بالفور نشانگر حمایت انگلیس ملعون از رژیم کودک‌کش صهیونیستی است و اکنون بی‌حساب نیست که شعار مرگ بر انگلیس سر می‌دهیم و مطمئناً این موضوع را فراموش نکرده‌ایم.

حاج آقا میرشریفی با اشاره به اینکه فردا 13 آبان روز استکبارستیزی است، تصریح کرد: امروز استکبارستیزی امر مهمی است که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: جنایت‌های امروز غزه و نسل‌کشی‌هایی که انجام می‌شود و کمتر از یک ماه ۴۰۰۰ کودک مظلوم به شهادت رسیدند، توسط سلاح‌ها و مهماتی بوده که آمریکا در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده است و فردا حضور در راهپیمایی۱۳ آبان، فرصت مناسبی برای محکومیت این جنایات است.

امام جمعه آبسرد و حومه با تأکید بر اینکه مقاومت حق مردم کشورهای اسلامی است، بیان کرد: دشمن همواره تلاش کرده که با ایجاد جنگ نرم و پنهان مردم را از عرصه‌های جهاد و مقاومت دور کند، اما باید بداند که هرگز ما از آرمان‌های انقلاب جدا نخواهیم شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا