راه‌اندازی مرکز تخصصی توانمندسازی مربیان و معلمان مدارس سمپاد در دماوند

تفاهم‌نامه ایجاد مرکز تخصصی توانمندسازی مربیان و معلمان مدارس سمپاد در دماوند با حضور وزیر آموزش و پرورش به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری تارود به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، وزیر آموزش و پرورش در سفر به شهرستان‌های استان تهران، از راه‌اندازی یک مرکز تخصصی توانمندسازی مربیان و معلمان سمپاد کشور با مساعدت خیر نیک‌اندیش حاج اکبر ابراهیمی در شهرستان دماوند خبر داد.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در سفر به شهرستان‌های استان تهران از مرکز نیکوکاری و فرهنگی اکبر ابراهیمی در منطقه شلمبه دماوند بازدید کرد.

خیر نیک‌اندیش حاج اکبر ابراهیمی، یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش، خان‌محمدی رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدیر آموزش و پرورش دماوند، اعضای هیئت بنیاد نیکوکاری اکبر ابراهیمی در این بازدید حضور وی را همراهی می‌کردند‌.

وزیر آموزش و پرورش از بخش‌های مختلف دو‌ فاز بنیاد نیکوکاری و فرهنگی اکبر ابراهیمی بازدید و با کودکانی که در این مرکز نگهداری می‌شوند، دیدار کرد.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع تعلیم معلم برای استعدادهای درخشان، این‌ موضوع به نسخه خاصی نیاز دارد و باید مورد توجه جدی باشد و معلمانی که برای مدارس سمپاد انتخاب می‌شود، باید سرآمدی خود را نشان دهند.

وی افزود: در بازدید امروز، موضوع واگذاری یک مرکز برای توانمندسازی معلمان و مربیان مدارس ویژه استعدادهای درخشان مطرح شد و این مرکز که از طریق خیر گرانقدر در اختیار قرار می‌گیرد به عنوان یک مرکز تخصصی برای برگزاری رویدادهای مرتبط با استعدادهای درخشان از جمله محل برگزاری کلاس‌های تخصصی برای دانش‌آموزان المپیادی و دوره‌های تخصصی برای مربیان مدارس سمپاد استفاده خواهد شد.

صحرایی تصریح کرد: در این راستا، توافق اولیه با خیر نیک‌اندیش حاصل شده و در این مرکز فضای بسیار خوبی وجود دارد که با عنایت خداوند متعال، برگزاری دوره‌های توانمندسازی معلمان و مربیان مدارس استعدادهای درخشان را با محوریت دانشگاه فرهنگیان استان تهران در این مکان ابتدا برای معلمان سمپاد استان‌های تهران و قم آغاز می‌کنیم.

وی افزود: در مراحل بعدی، برنامه‌ها و دوره‌های توانمندسازی لازم را برای سایر معلمان سمپاد شهرستان‌های دیگر گسترش خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا