راه‌اندازی دفتر ناحیه خدمات شهری در شهرک مسکن مهر منطقه گیلاوند/ شهرداری دماوند قسمتی از بودجه خدمات شهری خود را به مسکن مهر اختصاص داده است

سرپرست شهرداری دماوند راه‌اندازی دفتر ناحیه خدمات شهری در شهرک مسکن مهر منطقه گیلاوند خبر داد و گفت: شهرداری دماوند قسمتی از بودجه خدمات شهری خود را به مسکن مهر اختصاص داده است.

مهدی کرداری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه مسکن مهر دچار مشکلات زیر ساختی زیادی بوده و از طرفی شرکت.های تعاونی به تعهدات خود نسبت به محوطه‌سازی بلوک‌ها، کوچه و خیابان و معابر مسکن مهر اقدام نموده‌اند.

وی افزود: لذا شهرداری با راه‌اندازی دفتر ناحیه خدمات شهری در خدمت همشهریان ساکن در این منطقه می‌باشد.

ابن مقام مسئول گفت: شهرداری دماوند قسمتی از بودجه خدمات شهری خود را به مسکن مهر اختصاص داده و انشالله در هفته های آینده با به اتمام رسیدن قرارداد پیمانکار فعلی و مناقصه و انتخاب پیمانکار جدید بخشی از این مشکلات حل شده و نیرو و امکانات لازم در اختیار ناحیه خدمات شهر مسکن مهر قرار گرفته تا در خدمت این عزیزان باشد.

کرداری عنوان کرد: در صورتی‌که در حال حاضر خدمات رسانی در این منطقه به‌صورت دوره‌ای در حال انجام است.

وی گفت: لذا از ساکنین محترم و فهیم این منطقه خواهشمندیم در این امر ما را یاری نموده و در صورت هر گونه مشکلی که مربوط به خدمات شهر می‌باشد، همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ همکاران ما در دفتر ناحیه حاضر به پاسخگویی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا