راه‌اندازی ایستگاه هواشناسی شهر رودهن تا سال آینده لحاظ می‌شود/ پروژه کمربندی گیلاوند نیاز به منابع مالی کلان دارد

رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی و بودجه استان تهران با بیان اینکه راه‌اندازی ایستگاه هواشناسی شهر رودهن تا سال آینده لحاظ می‌شود، گفت: پروژه کمربندی گیلاوند نیاز به منابع مالی کلان دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، علاءالدین ازوجی در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان دماوند اظهار داشت: پروژه کمربندی گیلاوند نیاز به منابع کلان اعتبارات دارد و حتما باید در مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گیرد.

وی افزود: پروژه‌های شبکه آب و فاضلاب نیز مورد حمایت دولت می‌باشد و امید است در مسیر مصوبات سفر دولت به شهرستان‌ها این مهم در دماوند نیز دیده شود.

رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی و بودجه استان تهران گفت: در حوزه فرهنگی و مباحث ورزشی و آسیب‌های اجتماعی اعتباراتی به شهرستان‌ها تخصیص داده شده است.

ازوجی ادامه داد: پیگیری مباحث عمدتا باید از سوی شهرستان صورت گیرد زیرا دغدغه‌های مسئولان استانی گسترده است و گاهی مدارک و مستندات لازم از سوی شهرستان‌ها به استان نمی‌رسد تا منابع اختصاص یابند.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی ایستگاه هواشناسی برای رودهن تا سال آینده حتما لحاظ خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی و بودجه استان تهران بیان داشت: دولت کمک به شهرداری‌ها را طبق قانون حذف کرده است و اگر این موضوع برای شهرستان‌ها اجرایی و ادامه یابد به مشکل برمی‌خوریم اما برای شهرستان‌های کوچک باید قانون سال بعد دستمان را باز بگذارد.

ازوجی گفت: جرائم شهرداری‌ها در سطح ملی است و از استان خارج شده و حتما باید وزارت ورود کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا