میرزایی نیکو با اشاره به فیلترینگ احتمالی تلگرام؛

رئیس‌جمهور در بحث تلگرام صادقانه حرف بزند/ اینگونه مسائل باید در کمیسیون‌های تخصصی بررسی شود

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به فیلترینگ احتمالی تلگرام گفت: همه کار به عهده رئیس جمهور است و او هست که باید پاسخگو باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،، قاسم میرزایی نیکو در گفتگویی اظهار کرد: افراد دیگر مثل وزیر ارتباطات زیر مجموعه هیات دولت هستند. یک شورای عالی فضای مجازی وجود دارد که در این موارد تصمیم‌گیری می‌کند.

وی افزود: تکلیف این مسائل در یک فضای بهتر باید با تعامل بیشتری مورد بررسی و جدل قرار بگیرد. دکتر فیروزآبادی در آخرین جلسه غیرعلنی مجلس شرکت کرد و نگرانی‌هایش را از انقلاب تکنولوژی و دیجیتال بیان کرد و واقعاً هم بحث‌هایش قابل توجه است.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس تاکید کرد: به نظرم، این مسائل باید در کمیسیون‌های تخصصی بررسی شود و همین‌طوری نگوییم که فیلتر بشود یا نه.

میرزایی نیکو خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در بحث تلگرام صادقانه حرف بزند تا مردم قانع بشوند، اگر قرار است برویم سراغ پیام رسان داخلی، باید این اطمینان را ایجاد کنیم. باید به مردم گفت، اینکه خارجی‌ها می‌توانند به اطلاعات ما دسترسی داشته باشند، خوب نیست؛ البته سو استفاده و استفاده از اطلاعات، نگرانی به حقی است که مردم دارند و باید با خرد جمعی حل شود.

منبع: رویداد۲۴

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا